پایان کار سارق حرفه ای قم +عکس

سرهنگ احمد کرمی رییس پلیس Police آگاهی استان قم گفت: با دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر Drugs توسط مأموران انتظامی استان قم و اخذ دستور قضائی و بازرسی از خانه متهم وسایل پزشکی شامل دستگاه فشار خون، تست قند خون و همچنین چراغ اتومبیل،‌ لوازم و دینام خودرو کشف شد.
وی گفت: متهم در ادامه با وجود اظهارات ضد و نقیض سرانجام به سرقت Stealing داخل خودرو در قم اعتراف و جهت تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود:نامبرده در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی با توجه به شواهد موجود به 85 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و در ادامه محل های سرقت نیز شناسایی شد.
سرهنگ کرمی با بیان اینکه تاکنون ۶۸ نفر از مالباختگان شناسایی و تلاش جهت شناسایی تمامی آن ها ادامه دارد، گفت: نهایتاً متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در پایان با هشدار به مالکان وسایل نقلیه ای که به دلایلی مجبور هستند خودروی خود را در بیرون از منزل پارک کنند، تاکید کرد: اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و هویتی را هرگز در داخل خودرو و در معرض دید قرار ندهند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302934 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟