حجم ویدیو: 2.58M | مدت زمان ویدیو: 00:01:47

به گزارش رکنا،غروب روز سیزدهم شهریورماه بود که خانواده ای در تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰مشهد از ربایش کودک ۸ ساله شان خبر دادند . این خانواده که تبعه خارجی هستند درخواست پی گیری سریع موضوع داشتند. پدر کودک که در یک طلافروشی کار می کند در تماس بعدی با پلیس Police اظهار داشت فردی با او تماس گرفته و تقاضای ۲۰۰میلیون تومان وجه نقد در قبال آزادی Freedom فرزندش خواسته است.

سردار قادر کریمی ،رییس پلیس استان خراسان رضوی در این باره گفت:عاملان ربایش کودک چند بار دیگر نیز از کیوسک های تلفن همراه با خانواده کودک تماس گرفته و با لحنی تهدید آمیز همچنان طلب ۲۰۰میلیون تومان وجه نقد می کردند.

سردار کریمی افزود:کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با توجه به حساسبت موضوع وارد عمل شده و تحقیقات علمی این پرونده حاکی از آن بود که آدم ربایان با خودروی پی کی نقره ای رنگ در سطح شهر تردد می کنند.

وی گفت:دامنه تحقیقات پلیسی,با توجه به سرنخ های موجود با تمرکز بیشتری بر روی گیوسک های تلفن همراه دنبال شد . کارآگاهان ساعت ۱۲ظهر امروز زن ۲۱ساله ای را در یک کیوسک هنگام گفتگوی تهدید آمیز با پدر کودک ربوده شده در اقدامی غافلگیرانه به همراه مرد ۴۳ساله ای که او را همراهی می کرد دستگیر کردند.

وی خاطر نشان ساخت:این زن ۲۱ساله در اعترافات اولیه گفت:خواهر زن مرد ۴۳ساله است و کودک ربوده توسط خواهرش در خانه ای واقع در شهرک قدس مشهد نگهداری می شود.

رییس پلیس استان خراسان رضوی گفت:پلیس با دستور مقام قضایی خانه مورد نظر را بازرسی و پسر بچه را سالم و صحیح از چنگ آدم ربایان نجات دادند. کیمیا ،زن ۲۱ساله در تحقیقات پرونده اظهار داشت :ما تبعه خارچی هستیم و خانواده احسان (کودک ربوده شده )نیز تبعه خارجی هستند و ما فکر می کردیم چون تبعه خار جی هستیم پی گیری پرونده برای پلیس زیاد مهم نخواخد بود و اصلا فگر نمی کردیم له این زودی شناسایی و دستگیر شویم

داود متهم دیگر پرونده نیز مه نقاش ساختمانی است در اعترافات خود گفت:چون از وضع مالی پدر احسان مطلع بودیم نقشه آدم ربایی را کشیدیم و فکر نمی کردیم به این زودی دستگیر شویم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟