گذشت از اعدام قاتل  به حرمت میلاد امام هادی+ عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، رسیدگی به این پرونده از ششم تیرماه سال 92 به دنبال کشته شدن یک مرد 27ساله به نام فرید در خیابان اردشیر امام زاده حسن در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. شواهد نشان می داد این مرد در دعوا با دو برادر کشته شده است. تلاش برای ردیابی متهمان فراری آغاز شده بود تا اینکه پلیس 20 روز بعد دو برادر به نام های امید و حمید را بازداشت کرد. امید در بازجویی ها گفت: سالها بود که با فرید دوست و همسایه بودیم. فرید اما موتورمان را گرفته بود و پس نمی داد. به همین خاطر من و برادرم برای پس گرفتن موتور با او درگیر شدیم .من او را هل دادیم که سرش به دیوار برخورد کرد و روی زمین افتاد. برادرم هم با لگد به او ضربه زد. فرید چند ماه قبل تصادف Crash شدیدی کرده و ضربه مغزی شده بود. وقتی سر فرید به دیوار برخورد کرد از سرش خون جاری شد و من و برادرم از ترس فرار Escape کردیم.

حمید نیز حرف های برادرش را تایید کرد اما فقط چند ماه بعد در زندان Prison رجای شهر به خاطر ابتلا به بیماری ایدز جان سپرد.

امید دیروز در حالی در شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد که مادر قربانی از طرف خودش و نوه صغیرش برای وی حکم قصاص خواست. در این جلسه قضات دادگاه اولیای دم را به مصالحه با دریافت دیه دعوت کردند و آنها گفتند به حرمت ولادت امام هادی حاضرند با دریافت 300 میلیون تومان اعلام گذشت کنند. مادر متهم که در داگاه حضور داشت و اشک می ریخت گفت: وقتی دو پسرم به زندان افتادند همسرم سکته کرد و فوت شد. پسر کوچکم هم در زندان به خاطر ایدز جان سپرد. حاضرم خانه ای را که دارم بفروشم و مبلغ 300 میلیون تومان را به اولیای دم بیپردازم تا از قصاص صرف نظر کنند.

به این ترتیب قضات دادگاه به متهم مهلت یک ماهه داد تا با پرداخت دیه رضایت قطعی اولیای دم را جلب کند.بعد از اعلام گذشت قطعی امید از جنبه عمومی جرم Crime محاکمه خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 302671 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟