به گزارش گروه جنایی رکنا، جسد این زن هنگامی پیدا شد که اعضای خانواده‌اش پس از چندیدن بار تماس، موفق به صحبت با او نشده و در اوج نگرانی به خانه‌اش مراجعه کردند.صبح روز شنبه اعضای خانواده قربانی جنایت Crime پس از ورود به خانه ویلایی این زن، با پیکر بی‌جانش روبه‌رو شدند.آنان بلافاصلهپلیس Police را در جریان قرار دادند. دقایقی بعد از این تماس خودروی گشت پلیس خود را به محل حادثه Incident رساند و تحقیق در این باره آغازشد.
در جریان نخستین بررسی‌ها مشخص شد قربانی حادثه بر اثر انسداد مجاری تنفسی از پا در آمده است. سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه- معاون اجتماعی پلیس گیلان- گفت: پس ازحضور بازپرس کشیک وپزشک قانونی درمحل جنایت وتحقیقات مقدماتی، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت. این در حالی است که تحقیقات نخستین پلیس درباره نحوه ورود قاتل The Murderer یا قاتلان به محل جنایت حکایت از آن دارد که هیچ نشانه‌ای از ورود به زور و  شکستگی روی قفل در ورودی خانه دیده نمی‌شود و به نظر می‌رسد که میان عامل یا عاملان جنایت و قربانی حادثه آشنایی قبلی وجود داشته است.در همین حال بررسی بهم ریختگی‌های موجود در محل حادثه درباره اینکه چه وسایلی به سرقت Stealing رفته و انگیزه جنایت چه بوده از سوی پلیس در حال انجام است.ازسوی دیگر شواهد نشان می‌دهد قاتل، این زن را با پیچیدن دستمال به دور گردنش خفه کرده است و شاهدان گفته‌اند هنگام وقوع قتل Murder یک مرد ناشناس را دیده‌اند که بسرعت از خانه مقتول خارج می‌شد.
مستأجر خانه این زن سالخورده که مردی 26 ساله است نیز به پلیس گفت: با شنیدن سر و صدا، به کمک صاحبخانه‌اش رفته اما قاتل وی را هم از ناحیه گردن مجروح کرده و گریخته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

نقشه ماهرانه دختر ۱۶ ساله برای ۵ سال اخاذی از مرد پولدار اصفهانی + عکس

گفتگو با قاتلی که 2 بار از مرگ گریخت و ...

اشک پشیمانی قاتل کم سن در جلسه دادگاه تهران

قتل عام 3 عضو یک خانواده در شامگاه دیروز خیابان یخچال

اعدام برای پستچی شیطانی در دادگاه انقلاب تهران +عکس

ازدواج های شوم یک زن جوان تهرانی + عکس

بازگشت به زندگی ناباورانه دختر بچه ای که به قتل رسیده بود +عکس

وقتی راز سیاه داماد روز قبل از عروسی لو رفت / پدر عروس طلاق خواست

فیلم گفتگو با اژدها شرور معروف تهران / او بدون لباس در برابر خبرنگار ایستاد + عکس

فوری / قتل عام و خودکشی اعضای یک خانواده در خیابان یخچال

7 شب پس از عروسی فهمیدم سینا با منشی شرکتش ارتباط شوم دارد

تصمیم عجولانه یک جوان تحصیلکرده

ماجرای 4 ساعت زجرکش شدن مهرنوش دانش آموز نخبه زیر اتوبوس اردو + عکس

خواننده جوان موسیقی پاپ در بیمارستان بستری شد + عکس

پیدا شدن جسد پسر 18 ساله پس از 4 روز جستجو در رودخانه زیاران + تصاویر

 

کدخبر: 301655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟