به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس Police آگاهی استان اصفهان دراین باره اظهار داشت: در پی وقوع سرقت Stealing هایی از خانه های اهالی در شهرستان های اصفهان، فلاورجان، نجف آباد، خمینی شهر و مبارکه، تحقیقات برای دستگیری عوامل این سرقت ها در دستور کار ویژه کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد ، سارقان از افراد غیر بومی و حرفه ای هستند که در قالب یک باند تبهکاری عمل کرده و با استفاده از خودروهای دارای پلاک جعلی به محل های سرقت مراجعه و با اطلاع از عدم حضور ساکنان به روش دیوار روی و تراس روی اقدام به سرقت وجوه نقد و اموال با ارزش داخل منازل می کنند.
وی بیان کرد: با شناسایی هویت متهمان اقدامات کارآگاهان جهت دستگیری آنها متمرکز شد و سرانجام با انجام یکی سری فعالیت های علمی و تخصصی محل اختفای تعدادی از این سارقان در شهرستان های اصفهان و فلاورجان شناسایی و بلافاصله طی یک عملیات ضربتی این افراد دستگیر شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت: با دستگیری سارقان و اعترافات آنان باقی مانده اعضای این باند نیز طی دو عملیات همزمان در استان های گیلان و قزوین دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.
خسروی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این سارقان 120 میلیون ریال وجه نقد و اموال مسروقه به ارزش 20 میلیارد ریال شامل طلاجات، نقره جات، ال سی دی و ال ای دی، لپ تاپ، ساعت مچی، گوشی تلفن همراه ، لوازم صوتی و تصویری و دیگر لوازم و اثاثیه منازل به همراه دو دستگاه خودروی مسروقه کشف شد.
وی اظهار داشت: در مجموع این عملیات چهار نفر مالخر و 8 سارق حرفه ای و سابقه دار که اغلب آنها معتاد Addicted به مواد مخدر Drugs و روانگردان بودند دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به انهدام باندهای مختلف سرقت منزل در پنج ماهه امسال از کاهش 3 درصدی سرقت منزل در سطح استان خبر داد و گفت: بیشتر باندهای سارقان منازل غیر بومی هستند که در زمینه تعقیب و کنترل آنها اقدامات تخصصی خوبی توسط این پلیس انجام شده است.
این مقام مسئول گفت: مردم با استفاده از تجهیزات روز مانند دزد The Thief گیر، دوربین مداربسته، مسدود نموند دیوارها و عدم نگهداری اموال با ارزش می توانند جلوی خیلی از سرقت ها را بگیرند و بنا براین بایستی فرهنگ خود مراقبتی در بین شهروندان افزایش یابد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

کفتارپیر با آبنبات چوبی دختران را به خلوتگاه می برد + عکس

ارتباط های شیطانی مادر شوهرم با مردها زندگی ام را سیاه کرده است

وقتی پریسا را داخل پژو 405 با یک مرد غریبه دیدم دنیا روی سرم خراب شد

به رفتار شوهر و دخترم مشکوک شده بودم تا اینکه دخترم راز سیاه را فاش کرد و ...

تجاوز  وحشیانه به دختر پزشک که با محسن به باغ دماوند رفته بود

شیطان بندرعباس صبح امروز در ملاءعام اعدام شد

فوری / پیکر شهید حججی تحویل سوریه شد + فیلم و عکس پیکر

حمله شیطانی 2 مرد نقابدار به زن و شوهر جوان در باغ دماوند + عکس

مرگ عجیب شادمهر در بزم شبانه ایرج

حسرت تلخ

اشک ها خوشحالی زن و مرد آواره در حرم امام‌ رضا (ع)

بچه هایم گرسنه بودند ولی من با پولی که داشتم مواد خریدم و ...

زن جوان سارق تلفنش را به باد کتک گرفت+تصاویر

کارآگاه بازی یک دختر راز ارتباط زن شوهردار با یک مرد غریبه را بر ملا کرد + عکس

کدخبر: 300532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟