بلایی که سر دختر پزشک تهرانی در باغ حاشیه بزرگراه چمران آمد + عکس

 رسیدگی به این پرونده از بیستم شهریور سال 89 و بدنبال مرگ مرموز دختر جوانی آغاز شد که جسدش در یکی از باغ‌های اطراف اتوبان چمران رها شده بود.در حالی که مأموران پلیس Police در پی کشف هویت دختر جوان بودند پدرش که پزشک است با مراجعه به کلانتری گفت: «دخترم صبح زود از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.»

با شناسایی جسد  دختر جوان از سوی پدرش، پزشکان قانونی اعلام کردند این دختر با اصابت ضربه ای مهلک به سرش به قتل Murder رسیده است. از سویی دیگر مشخص شد دختر جوان مورد تجاوز Rape هم قرارگرفته است.

در نخستین مرحله تحقیق، دوستان دختر 29 ساله - المیرا - به کارآگاهان گفتند که وی با جوانی به نام کریم رابطه دوستی داشته است. بدین ترتیب پسرجوان دستگیر شد که مأموران هنگام بازداشتش حدود 30 سانت مخدر شیشه از او کشف کردند.

این جوان به کارآگاهان گفت: من المیرا را می‌شناختم اما فقط چند بار آن هم به خاطر فروش مواد مخدر Drugs به دختر معتاد، او را دیده بودم. آخرین بار هم به او مقداری هروئین فروختم و دیگر خبری از او نداشتم. کریم درادامه بازجویی به رابطه المیرا با جوانی به نام «کامبیز» اشاره کرد که دربررسی‌ها مشخص شد او به اتهام خرید و فروش مواد مخدر در زندان Prison است.

وی در نخستین مرحله بازجویی منکر ارتباطش با المیرا شد و گفت  او را نمی‌شناخته وارتباطی هم نداشته‌اند. اما در جریان تحقیقات پدر المیرا با تیزبینی گردنبند دخترش را بر گردن کامبیز دید و همین گردنبند راز قتل دخترش را روشن کرد.

وقتی از کامبیز درباره گردنبند پرسیدند او پاسخ داد: من این گردنبند را از شخصی به نام «حبیب» گرفته‌ام. او وقتی می‌خواست از من مواد مخدر بخرد پولی نداشت و این گردنبند را بجای پول داد.

کامبیز گفت: حبیب خودش هم مواد مصرف می‌کرد و هم می‌فروخت و پاتوقش اطراف پل Bridge مدیریت است. بنابراین حبیب همان روز در خانه‌اش توسط پلیس دستگیر شد و در آغاز تحقیقات درباره قتل المیرا اظهار بی‌اطلاعی کرد. اما در بازجویی‌های فنی به کارآگاهان گفت: شب حادثه Incident من به همراه دوستم علی در حال خرید و فروش مواد بودیم که دیدم مردی بالای سر دختر جوان ایستاده و در حال سرقت Stealing جواهرات او است.

وقتی سراغ دختر جوان رفتیم دیدیم او نیمه جان در کنار اتوبان بر زمین افتاده  است. با دوستم علی، این دختر را به داخل خودرویمان انتقال دادیم. من رفتم آب معدنی و آب لیمو خریدم و دختر جوان را به باغی که پاتوقمان بود بردیم. من یک ساعتی بیرون از باغ بودم که وقتی برگشتم دیدم المیرا فوت کرده است. سعی کردم با تنفس مصنوعی او را نجات دهیم اما دیر شده بود. به همین خاطر جسد این دختر را با خودروی علی به کنار اتوبان چمران بردیم و در حوالی پل مدیریت رهایش کردیم. گردنبند هم در اتاقک باغ افتاده بود و...
ایمیل ناشناس به پدر مقتول
پس از اظهارات این متهم، پدر مقتول با مراجعه به اداره آگاهی اظهار داشت: شب گذشته فرد ناشناسی با ارسال ایمیل به من خبر داد که ماجرای قتل دخترم را می‌داند و خودش را یک دوست معرفی کرده است. پس ازردیابی این ایمیل توسط کارآگاهان، جوانی به نام «حسین» دستگیر شد.

او در بازجویی گفت: شب حادثه المیرا را دیدم که از من خواست هروئین به او تزریق کنم و این کار را هم انجام دادم. اما حالش بد شد و روی زمین افتاد. قصد کمک کردن به او را داشتم که ناگهان دو پسر جوان از راه رسیدند و من از ترس پا به فرار Escape گذاشتم و چند روز بعد متوجه مرگ دخترجوان شدم. من دیدم که این دو  جوان المیرا را با ماشین شان بردند. حسین در اظهاراتش گفت: المیرا حتی از نسخه‌های پزشکی پدرش برای خرید مواد مخدر و ترامادول سوءاستفاده می‌کرد. به این ترتیب حسین و دو جوان دیگر در رابطه با مرگ المیرا تحت تعقیب قرار گرفتند و پس از صدور کیفرخواست برای کامبیز، حبیب و حسین (هر سه) در شعبه چهارم دادگاه کیفری تهران محاکمه شدند. سرانجام رأی دادگاه به این شرح صادر شد: کامبیز و حبیب به اتهام آدم ربایی به 15 سال حبس و به خاطر خودداری از کمک به دختر جوان به 5 سال حبس و به دلیل سرقت گردنبند به 2 سال حبس محکوم شدند. همچنین حسین هم به اتهام قصد قتل شبه عمد به پرداخت دیه محکوم شد.ضمناً با توجه به اظهارات حسین که ادعا کرده بود با المیرا چندین بار رابطه داشته است به اتهام زنا به یکصد ضربه شلاق Whip محکوم شد. این رأی از سوی قضات شعبه 24 دیوانعالی نیز تأیید شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

فوری / پیکر شهید حججی تحویل سوریه شد + فیلم و عکس پیکر

حکم عجیب برای راننده تاکسی شیطان صفت تهرانی+ عکس

قتل‌ سریالی زنان بندرعباسی توسط حقوقدان نخبه + عکس

اقدام وحشتناک در دزدیدن جنین 8 ماهه از شکم زن باردار + عکس

بلایی که برادرشوهرم سرم آورد / طلاق گرفتم و او محکوم شد

آتش زدن جسد نوعرس به بهانه ای عجیب! + عکس 14+

بلایی که سر دختر پزشک تهرانی در باغ حاشیه بزرگراه چمران آمد + عکس

ماجرای پرت شدن دختر اصفهانی از یک خودرو در اتوبان / اشکان زن داشت و ...

عروس 10 روزه به خاطر بزرگ بودن شکم داماد در تهران طلاق گرفت!+ عکس

عامل حادثه ترمینال جنوب / مسخره‌ام کردند چاقو کشیدم! + فیلم و عکس

اقدام کثیف و شبانه 2 زن در مزون لباس خیابان فرشته

شوخی ترسناک در بجنورد / پلیس از نیروهوایی استعلام کرد!

قتل سبحان کوچولو قبل از رفتن به مدرسه

پایان رفیق باز در زیر زمین مخوف!

این دختر را شب عروسی دزدیدند + عکس

عروس جوان از شب عروسی دل‌تنگ بود!

راز صداهای عجیب در آستارا / ناسا اشتباه کرده است! + فیلم

حمله شیطانی 2 مرد نقابدار به زن و شوهر جوان در باغ دماوند + عکس

بلعیدن مار کبری توسط یک خروس! + فیلم

فیلم حمله مرگبار مرد چاقو به دست در ترمینال جنوب +عکس

حکم اعدام قاتل آتنا اصلانی صادر شد

ادعاهای عجیب وکیل قاتل آتنا اصلانی

مرگ عجیب شادمهر در بزم شبانه ایرج

عکس وحشتناک از مرگ فجیع پسر نوجوان در سقوط آسانسور

کدخبر: 300325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟