معاون قضایی دادگستری استان هرمزگان در تشریح جزئیات رسیدگی به پرونده قاتل The Murderer سریالی زنان در بندرعباس اظهارداشت: به دستور مقام قضایی کارآگاهان پلیس Police جنایی در پی اعلام مفقودی دو زن در شهرستان بندرعباس، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار داده و پس از انجام تحقیقات فنی و پلیسی پرده از راز این جنایت‌ها برداشته شد.

امانی افزود: خانواده زنی ۳۵ ساله که مدیر یکی از رستوران‌های واقع در مجتمع تجاری ستاره جنوب بندرعباس بوده است با مراجعه به مأمورین انتظامی از مفقود شدن او خبر داده اند که پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص گردید این زن ۲ روز پیش از مفقود شدن با مردی جوان به نام محمدرضا مکالمات تلفنی داشته است.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام این مطلب که متهم به دستور مقام قضایی بازداشت و مورد بازجویی‌های فنی – پلیسی قرار گرفته است خاطر نشان ساخت: وی در جریان بازجویی‌ها لب به اعتراف گشوده و به قتل Murder زن مورد نظر اعتراف کرده است.

امانی اذعان داشت: قاتل سر آشپز رستوران بوده و همچنین دانشجوی رشته حقوق می‌باشد و به دلیل اطلاعات حقوقی و قضایی خود از بیان واقعیت طفره می‌رفت که پس از اینکه در تنگنای اطلاعاتی قرار گرفته است؛ سرانجام لب به اعتراف گشود و حاضر شد جزئیات جنایتی را که مرتکب شده است بازگو کند.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه قاتل پس از دستگیری به ارتکاب قتل و مثله کردن زن جوانی در پنج سال پیش از این نیز اعتراف نموده است یادآور شد: بررسی‌ها به منظور اثبات این فرضیه که آیا متهم مرتکب قتل‌های دیگری نیز شده است یا خیر؟ همچنان ادامه دارد.

امانی تصریح کرد: متهم در اعترافاتش اظهار داشته: «قربانی را که مدیر یک رستوران بود به دلیل اختلافات مالی به قتل رساندم، قرار بود با مشارکت مقتول رستورانی را افتتاح و راه اندازی کنیم مبلغ ۱۰ میلیون تومان به او قرض دادم که مقتول همواره از عمل به تعهدات خود و بازپرداخت مبلغ مورد نظر طفره می‌رفت تا اینکه نقشه قتل را طراحی کردم و به بهانه‌ای قربانی خود را به خانه خود کشاندم و به وسیله چاقو چند ضربه به وی زدم، سپس جسدش را مثله و در یک سطل زباله جاسازی کردم».

این مقام قضایی در ادامه خاطرنشان کرد: در جریان تحقیقات به عمل آمده مشخص شده قاتل پس از به قتل رساندن قربانیان خود جواهرات آن‌ها را به مالخر فروخته است.

این متهم تاکنون به ارتکاب دو فقره قتل در بندرعباس اقرار کرده است، به گفته معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، کارآگاهان احتمال می‌دهند که متهم در قتل‌های دیگری دست داشته باشد و هر چند وی قصد دارد با داستان سرایی روند تحقیقات را به انحراف بکشاند، اما بازجویی‌ها به منظور رمزگشایی از اظهارات ضد و نقیض وی همچنان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

این کودک 3 ساعت بعد از مرگ زنده شد/پزشک ایرانی شوکه شد

این زنان نمی خواهند در دام مردان شیطان صفت بیفتند+ تصاویر

3 مرد برهنه را با شلیک گلوله کشتند

شرور فراری در اتاق حجله عروس خانم دستگیر شد/پلیس می دانست میهمانان جشن عروسی نوچه های مرد خطرناک هستند

رازوحشتناک 2 جسد سوخته در ساختمان مخروبه چه بود؟

مکالمه برون مرزی را هم قاچاق می کردند/شرکت ترکیه ای چه بلایی بر سر ایران آورد

ثریا خودش را بعد از سرنوشت شومش در خانه زندانی کرد!/همه متلک می پراندند!

دزدان ناشی پلیس را اشتباهی تهدید کردند!+عکس کتک خورده دزدان

پایان فرار قاتل مسلح در جیرفت

خودروی لاکچری معروف به هیولای 12 سیلندری در تهران + تصاویر

چرا زن جوان از دست پلیس فرار کرد ؟+ فیلم

 

کدخبر: 300060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟