بازگشت به زندگی با گلریزان 500 میلیون‌تومانی

اسفندماه سال 87، مأموران پلیس تهران از قتل Murder پسر جوانی در میدان شوش باخبر و راهی محل شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد که پسر 20 ساله‌ای با اصابت ضربه چاقو جان باخته است. دوست مقتول به مأموران گفت: لحظاتی قبل همراه امین در حال پرسه‌زنی بودیم که یکی از اهالی محل به نام علی با موتور از راه رسید و بدون دلیل با ما درگیر شد. او در جریان دعوا با چاقو چند ضربه به امین زد و فرار Escape کرد. با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات برای متهم 18 ساله که علی نام داشت، آغاز شد و در حالی‌که تلاش مأموران در این زمینه ادامه داشت، متهم بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه سال 88 به اداره پلیس رفت و به قتل اعتراف کرد. او در توضیح ماجرا به پلیس گفت: همه حادثه Incident از یک شوخی بچگانه شروع شد. متهم در ادامه گفت: در مغازه کفش فروشی کار می‌کردم و به خاطر بازار Store شب عید خیلی سرمان شلوغ بود.

روز حادثه روی موتورم بار کفش زده بودم و داشتم آنها را به مغازه می‌بردم که در مسیر امین را دیدم. او سد راهم شد و شروع به شوخی کرد. چند سالی بود او را می‌شناختم و بچه محل بودیم، اما خیلی با هم رفاقت نداشتیم. او بار کفش را روی موتور دید، اما خواست تا موتورم را به او بدهم. مخالفت کردم و گفتم موتورم را لازم دارم. اما او دوباره به شوخی و مسخره‌کردن ادامه داد. متهم در خصوص قتل گفت: شوخی تبدیل به درگیری شد. من همیشه چاقویی برای بریدن طناب دور جعبه‌های کفش همراه داشتم. در آن درگیری برای ترساندن مقتول آنرا در آوردم و به سمت او بردم، ولی نمی‌دانم چاقو چطور به شکمش فرو رفت. با دیدن خون و افتادن مقتول ترسیدم و فرار کردم. دو‌ماه را مخفیانه در خانه پدرم و خواهرم سپری کردم تا اینکه با نصیحت‌های خانواده‌ام تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم.

با اقرارهای متهم، پرونده تکمیل و به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و در اولین جلسه محاکمه، متهم بنا به درخواست اولیای‌دم به قصاص محکوم شد. با تأیید این حکم در دیوان عالی کشور متهم در آستانه اجرای حکم قرار داشت که با پرداخت 500 میلیون دیه از مرگ نجات یافت. بنابراین صبح دیروز متهم از جنبه عمومی مقابل قاضی زالی قرار گرفت و در آخرین دفاعش گفت: از این حادثه پشیمانم و بچگی کردم. همچنین این حادثه بهترین دوران زندگیم را از من گرفت و هم خانواده‌ام به سختی افتادند. آنها برای پرداخت دیه همه زندگی‌شان را فروختند و با وام و قرض همچنین مراسم گلریزان در جمع دوستان و اقوام توانستند مبلغ 500 میلیون تومان دیه را تهیه و به اولیای‌دم پرداخت کنند. او در ادامه گفت: در این مدتی که زندان Prison بودم سعی کردم نگاهم به زندگی تغییر کند و حرفه سنگ‌تراشی را یاد بگیرم. حالا می‌خواهم هرچه زودتر آزاد شوم و از حرفه‌ای که در زندان یاد گرفته‌ام برای کمک به خانواده‌ام استفاده کنم.

در پایان هیئت قضایی وارد شور شد و متهم به زودی آزاد خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

ادعاهای عجیب وکیل قاتل آتنا اصلانی

مرگ عجیب شادمهر در بزم شبانه ایرج

این قاتل یک روز با جسد زنش خوابید / مهین را دوست داشتم! + عکس

واکنش فرمانداری آستارا به صداهای عجیب در آسمان این شهر + فیلم

محاکمه آدمخوارها / آخرین قربانی یک دختر 25 ساله بود + عکس

اولین عکس از شبح شوم و اعتراف او به قتل فاطمه 5 ساله در فریمان+ عکس

دردسر مرگ ورزشکار زن با سیانور برای یک دندانپزشک و دوستش فرنگیس

مادرشوهرم ارتباط شوم من و مرد غریبه را دید / باید او را می کشتیم! + عکس

فیلم صحنه های شیطانی در خانه کامران!

ماموران شهرداری سنندج کارگری را زنده در آتش سوزاندند

سقوط مرگبار 2 دختر 15 ساله از تپه های اطراف ملکشاهی

فوری / اعتراف شبح شوم به قتل فاطمه 5 ساله در فریمان + عکس

صداهای عجیب در آسمان آستارا !! / مردم وحشت زده به خیابان ریختند + فیلم

التهاب در فریمان / فاطمه 5 ساله را در سرویس بهداشتی خانه پدربزرگ به قتل رساندند + عکس

مرگ دلخراش موتور سوار زیر چرخ‌ های تریلی + فیلم

دردسرهای 2 بچه بازیگوش برای آتش نشانان + تصاویر

 

 

کدخبر: 299845 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟