به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، چندی قبل با افزایش پرونده های سرقت Stealing داخل منزل تیمی از ماموران تجسس کلانتری 15 کارون به دستور سرهنگ سید محسن تقی زاده رییسپلیس Police آبادان برای دستگیری عامل این سرقت ها وارد عمل شدند.
بدین ترتیب ماموران در گام نخست به محل های سرقت رفته و با تجسس های میدانی پی بردند عامل سرقت ها بدون تخریب در و پنجره ها وارد خانه شده و با اطلاع از نبود اهالی خانه دست به سرقت زده است.
ماموران در این شاخه از تحقیقات به بررسی دوربین های مداربسته و انگشت نگاری در محل های سرقت پرداختند که خیلی زود رد یکی از سارقان حرفه ای که سالها قبل از آبادان خارج شده بود به دست آمد.
همین کافی بود تا عملیات پلیسی برای دستگیری این متهم سابقه دار وارد عمل شدند و روز 5 شهریور ماه ماموران در عملیاتی غافلگیرانه این سارق حرفه ای را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
متهم پس از دستگیری وقتی در برابر مدارک و شواهد پلیسی قرار گرفت به ناچار لب به سخن باز کرد و گفت: بیش از 10 سال است که از آبادان به شهر دیگری سفر کردم و مدت ها بود که دست به سرقت نمی زدم اما از چندی قبل به خاطر اینکه به سمت مواد مخدر Drugs رفتم تصمیم گرفتم برای تامین هزینه اعتیادم دزدی theft کنم.
وی افزود: برای اجرای نقشه ام به آبادان آمدم و با زیر نظر گرفتن اهالی خانه ها وقتی از نبود آنها در خانه هایشان مطمئن می شدم با در دست داشتن شاه کلید به راحتی قفل درها را باز کرده و دست به سرقت می زدم.
بنا به این گزارش، متهم پس از اعتراف به سرقت های سریالی اش در آبادان با دستور بازپرس پرونده روانه زندان Prison شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

کدخبر: 299595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟