ناپدید شدن تازه داماد تهرانی در شب تولد + عکس

شامگاه شنبه 31 مردادماه، مرد میانسالی وارد کلانتری 152 خانی‌آباد شد و از آدم‌ربایی به اتهام ربودن پسرش شکایت کرد. او گفت: دو روز قبل جشن تولد من بود. قرار بود پسرم، مرتضی که به تازه‌گی عقد کرده در جشن تولدم شرکت کند. هر چقدر منتظرش ماندیم، خبری از او نشد تا اینکه نیمه‌های شب تماس گرفت و گفت: برای انجام کاری چند روزی به خارج از تهران رفته است. او امروز صبح تماس گرفت و گفت به مردی به نام مصیب بدهکار است و از من خواست خانه 60‌متری‌اش را که در حوالی مرتضی‌گرد است، به نام او بزنم. ساعتی بعد مصیب با من تماس گرفت و با هم به بنگاه املاکی در حوالی نعمت‌آباد در جنوب تهران رفتیم و خانه را به مبلغ 75‌میلیون تومان به او فروختم.

وی ادامه داد: عصر همان روز مرتضی با برادرش تماس گرفته و خواسته بود، تمامی طلاهای همسرش را بگیرد و تحویل مصیب بدهد. مرتضی به برادرش گفته بود که به مصیب بدهکار است. او هم به توصیه برادرش عمل کرده بود. در حالی که ما به رفتار‌ها و تلفن‌های مرتضی مشکوک شده بودیم، مرتضی دوباره با برادرش تماس گرفته و گفته بود که از سوی چهار‌مرد ربوده و تهدید به مرگ شده است. وی در پایان گفت: من نگران مرتضی هستم و درخواست کمک دارم.
دستگیری 2 متهم در بنگاه املاک
با طرح شکایت تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم مبارزه با آدم‌ربایی پلیس آگاهی به دستور قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی وارد عمل شدند تا اینکه روز یک‌شنبه پنجم‌ شهریور ماه، مصیب و همدستش سیاوش را بازداشت کردند. سپس مأموران برای رهایی گروگان hostage به راهی باغی شدند که متهمان، مرتضی را نگه‌داری می‌کردند، اما مشخص شد همدست آدم‌ ربایان مرتضی را آزاد کرده و از محل گریخته‌اند. 
آدم‌ربایی را قبول نداریم
دو متهم صبح دیروز برای بازجویی به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند. مصیب با انکار آدم‌ ربایی گفت: من و سه نفر از دوستانم مدتی قبل 100 میلیون تومان به شاکی قرض دادیم. او قرار بود پول ما را یک‌ماه پس بدهد، اما هر وقت درخواست پولمان را می‌کردیم، امروز و فردا می‌کرد تا اینکه شب حادثه Incident با او قرار گذاشتیم که درباره نحوه پرداخت بدهی‌اش با هم حرف بزنیم. او با خودرواش سر قرار آمد و قرار شد چند روزی پیش ما باشد و در این چند روز بدهی‌اش را صاف کند. ما همگی به خانه سیاوش رفتیم و چند روزی هم به خانه یکی دیگر از دوستانمان رفتیم. در این چند روز او خانه و خودرواش را به نام ما زد و تلفنی از دوستانش پول قرض گرفت و قرار شد بقیه بدهی‌اش را هم بپردازد که مأموران ما را بازداشت کردند.
سیاوش هم در بازجویی‌ها با انکار آدم‌ربایی حرف‌های همدستش را تأیید کرد. دو متهم برای ادامه بازجویی‌ها به دستور قاضی سهرابی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند. مأموران در تلاشند تا متهمان فراری را بازداشت کنند. 
‌مرتضی مرد 26 ساله پس از هشت‌شبانه روز وحشت موفق به فرار Escape از دام آدم‌ربایان شده بود، در شرح حادثه گفت: من در کار خرید و فروش خودرو هستم و چند ماه قبل خودرویی به مصیب فروختم و از آن زمان به بعد ارتباط ما دو نفر برقرار شد. شامگاه 29 مردادماه بود که مصیب و سه نفر از دوستانش مرا ربودند. آنها هشت روز مرا حبس کردند و در این مدت تهدید کردند هر چه اموال دارم به نام آنها بزنم. آنها تهدید کردند که اگر به خواسته آنها عمل نکنم، مرا داخل چاه 40 متری باغ دفن می‌کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

اقدام وحشتناک با نوعرس گرگانی در خیابان / حکم مرگ داماد تایید شد + عکس عروس و داماد

زایمان عجیب دختر 17 ساله در وسط خیابان / او پنهانی باردار شده بود! + عکس

مرد شیطان صفت اعدام شد

ماجرای مرد روانی برای هیجان به خانم های تهرانی حمله می کرد + فیلم گفتگو

تصادف وحشتناک یک مرد با اتوبوس هنگام عبور از خیابان + فیلم

86 قتل در پرونده پرستار آلمانی +عکس

دستگیری پسر 16 ساله با ماسک وحشت

قوه قضاییه آمادگی محاکمه سران فتنه را دارد/ مدیران کانال‌های تلگرامی به حبس از ۶ماه تا ۵سال محکوم‌ شده‌اند + عکس

اقدام وحشتناک با زن جوان در مقابل شوهرش + عکس

۹ ساعت ترس و وحشت دختر نوجوان که ناخواسته طعمه شده بود

دستگیری 3 جوان 20 ساله که سارق مسلح سوپر مارکت های تهران بودند+عکس

انکار ربودن و آزار زن ورزشکار در تهران + عکس

اقدام زشت زن مطلقه در کوچه های خلوت مشهد

قارچی که حشرات را به زامبی تبدیل می‌کند + فیلم

بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب با فرمان رهبر انقلاب

جدال زن رسمی و موقت مرد بازاری تهران بر سر ارثیه میلیاردی شوهرشان +عکس

سرنوشت پیکر شهید حججی +عکس

مانکن سابق پس از کشتن هنرپیشه و مجری مشهور خود را کشت +عکس

زمین گیری گرگ های خشمگین پایتخت در طرح ضربتی پلیس + فیلم گفتگو و عکس

شلیک خونین پلیس به 3 شیطان 17 تا 20 ساله

 

 

کدخبر: 299479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟