به گزارش گروه جنایی رکنا، بهمن‌ماه سال 94 بود که شکایت علیه این پزشک قلابی مطرح شد. 
شاکی که زنی جوان بود، گفت: بعد از جدایی از همسرم تنها زندگی می‌کردم. یک دوره ماساژ درمانی را تمام کردم و برای تأمین مخارج زندگی به صورت خصوصی در باشگاه‌های بدنسازی کار می‌کردم. زندگی خوبی داشتم تا اینکه با مردی آشنا شدم که خودش را پزشک متخصص فیزیوتراپی معرفی کرد و مدعی بود با شراکت بازیگر و کارگردان معروف طنزپرداز، یک مرکز فیزیوتراپی تأسیس کرده و آن بازیگر سرشناس اسپانسر او شده است. او برای اطمینان کارت ویزیتی که چاپ کرده بود را نشان داد و خواست با او همکاری داشته باشم. شاکی در ادامه گفت: کمی فکر کردم و از آنجائیکه به کارم علاقه‌مند بودم، پیشنهاد او را پذیرفتم و به او اعتماد کردم. قرار شد در آن شرکت استخدام شوم، به همین خاطر برای عقد قرارداد او را به خانه‌ام دعوت کردم.
شاکی در خصوص روز حادثه Incident گفت: آن روز پاهایم به شدت درد می‌کرد. وقتی آن مرد به خانه‌ام آمد، پاهایم را معاینه کرد و قرصی تجویز کرد تا آنرا  بخورم. او گفت که قرص را از قضا همراهش دارد. به محض خوردن قرص بیهوش شدم و خوابم برد. وقتی به هوش آمدم، متوجه شدم او مرا آزار داده است. بعد از طرح این شکایت، مأموران با پیگیری از وزارت بهداشت دریافتند در فهرست نام پزشکان فیزیوتراپ نام این مرد وجود ندارد. سپس سراغ بازیگر سرشناس رفتند، اما او نیز ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: او از نام و شهرت من سوءاستفاده کرده است. تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه مأموران توانستند در یک ترفند پلیسی آن مرد را بازداشت کنند. متهم اما در بازجویی‌ها هر گونه جرمی را انکار کرد و گفت: آن روز برای عقد قرارداد همکاری به خانه آن زن رفتم، اما به خاطر بعضی اختلافات این قرارداد انجام نگرفت و بعد از آن بود که از خانه بیرون آمدم. با این توضیحات، متهم با توجه به شواهد و مدارک موجود روانه زندان Prison شد و پرونده به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کیخواه فرستاده شد. صبح دیروز متهم در جلسه غیرعلنی و پشت درهای بسته محاکمه شد و ادعا کرد زن جوان به خواست خودش با او ارتباط برقرار کرده است و اصرار به همکاری داشته است. 
در پایان هیئت قضایی با توجه به مدارک پزشکی قانونی متهم را از اتهام تجاوز Rape به عنف تبرئه و به اتهام رابطه نامشروع به 99 ضربه شلاق Whip و به اتهام غصب عنوان به یک‌سال و نیم حبس محکوم کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

پای مادر حمید صفت هم به پرونده قتل هوشنگ باز شد! + عکس

تعبیر خواب با اسیدپاشی روی شوهر در نیمه شب تهرانسر + عکس و گفتگو

سفر شوم یک خانواده در فرودگاه ترکیه پایان یافت

دختری 13 ساله با پای خود به خانه شیطان رفت و ...

اسیدپاشی مرموز به دختر و پسر جوان در حاشیه پارک + عکس

فریب زن ماساژور در تهران با ادعای همکاری با طنزپرداز مشهور + جزئیات

سرقت های سریالی در تهران برای درمان همسر سرطانی! + عکس

واکنش بازیگر مرد به خبر شهادت بازیگر اخراجی های یک + عکس

اقدام وحشیانه با فاطمه 5 ساله در فریمان همانند آتنا اصلانی + عکس

سرقت های زیر 5 ثانیه! هیچگاه وسایل مهم تان را در ماشین نگذارید!+فیلم

وقوع حادثه‌ای تلخ در باشکوه‌ترین جشن هندوستان + فیلم

فرار خدمتکار از شکنجه گاه یک زن + عکس

نجات از قصاص پسر همسایه که زن تنها را کشته بود

علت مرگ دکتر ابراهیم یزدی چه بود؟ + عکس

آزاده نامداری بالاخره به ایران بازگشت! + عکس

محمدعلی طاهری به اعدام محکوم شد

8 کشته در رالی مرگ + عکس

 

کدخبر: 299046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟