اعدام در ملأ عام برای قاتل آتنا اصلانی + عکس

جلسه رسیدگی به صورت غیرعلنی در دادگاه کیفری شماره یک استان اردبیل برگزار شد. لحظاتی قبل از رسمیت یافتن جلسه بود که اسماعیل، متهم 42 ساله پرونده در حالی که مأموران زندان Prison او را همراهی می‌کردند به جلسه دادگاه منتقل و با خانواده آتنا مواجه شد. بعد از رسمیت یافتن جلسه، نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و برای اسماعیل به اتهام تجاوز Rape به عنف و قتل Murder آتنا درخواست صدور مجازات شایسته کرد. بعد از آن اولیای‌دم گفتند که خواسته‌ای جز اعدام execution اسماعیل ندارند. پدر او به هیئت قضایی گفت که خواسته‌اش اعدام متهم در ملأ‌عام است. در ادامه اسماعیل در جایگاه قرار گرفت و در حالی که در تمامی مراحل بازجویی حادثه Incident را شرح داده بود، اتهام‌های خود را انکار کرد. هیئت قضات بعد از شنیدن آخرین دفاع متهم و وکیل مدافع وی وارد شور شد.

حجت الاسلام محمدعلی قاصدی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در حاشیه دادگاه به خبرنگاران گفت: حکم دادگاه ظرف هفته آینده صادر خواهد شد.

بهنام، پدر آتنا هم به خبرنگاران گفت: تنها خواسته‌ام اعدام قاتل The Murderer در ملأعام است تا درس عبرتی برای کسانی شود که به کودکان بی‌گناه تعدی می‌کنند. این ضایعه نه تنها برای خانواده‌ام تلخ و دردناک است، بلکه مردم شهر و استان را نیز داغدار کرده است.

وکیل خانواده آتنا هم به خبرنگاران گفت: متهم یک جنگ روانی را آغاز کرده و سعی دارد از چنگال قانون Law فرار Escape کند، اما باور ما این است که او محکوم خواهد شد.

امین جباری توضیح داد: طبق قانون انکار بعد از اقرار مقدور نیست و قاتل در اظهارات قبلی خود به دو قتل دیگر نیز اعتراف کرده‌است که مدارک به حد کافی علیه وی وجود دارد. وی افزود: اگر محکومیت متهم اعدام به دلیل تجاوز به عنف باشد، نیازی به پرداخت دیه وجود ندارد و حکم اعدام قطعی خواهد بود. جباری بیان کرد: در صورت محکومیت به دلیل قتل، باید نصف دیه طبق قانون پرداخت شود و اگر قرار باشد دیه‌ای پرداخت شود ما حاضریم سریعاً مبلغ دیه را تهیه کنیم. امیر اصلان حسینیان، رئیس دادگاه کیفری یک استان اردبیل هم در خصوص نتیجه بررسی ارتکاب به قتل دو زن دیگر توسط قاتل بیان داشت: ارتکاب به یک قتل محرز شده و ارتکاب به قتل دوم در دست بررسی بوده و پرونده آن فعلاً مفتوح است.

مرد جنایتکار از 28 خردادماه تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و پنج روز بعد از ناپدید شدن آتنا به عنوان مظنون اصلی بازداشت شد. متهم در اولین بازجویی‌ها جرمش را انکار کرد، اما وقتی مأموران پلیس، جسد آتنا را در محل کارش کشف کردند به جنایت سیاهش اعتراف کرد و گفت که بعد از تعرض به آتنا او را به قتل رسانده است. بعد از اعتراف متهم، پرونده سه زن دیگر که قاتل آنها شناسایی نشده بود روی میز بازپرس قرار گرفت. اسماعیل به قتل یکی از آنها اعتراف کرده و تحقیقات برای احراز دو جنایت دیگر وی در جریان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

اقدام وحشیانه با فاطمه 5 ساله در فریمان همانند آتنا اصلانی + عکس

زن ماساژور که قصد شراکت با بازیگر طنز داشت در دام شیطانی افتاد و ...

پدر آتنا اصلانی برای اولین بار خندید! + عکس

فیلم کتک کاری یک زن با دوست دختر شوهرش در یکی از خیابان های تهران

قاضی معروف پرونده‌های قتل، وکیل حمید صفت شد + عکس

ماجرای کشته‌شدن "مار دست‌ و پا دار" در جهرم! + عکس

اعدام در ملأ عام برای قاتل آتنا اصلانی + عکس

شکار 2 دختر شهرستانی با تاکسی تهران + عکس

محکومیت استاد دانشگاه به خاطر فریب دختر دانشجو در تهران + عکس

متین از من خواست تا مادرش را ببینم وقتی به خانه همسایه رفتم او تنها بود و ...

اعتراف شیطان به بلایی که سر دختر 14 ساله و 2 زن جوان آورد + عکس

اولین گفت و گو با قاتل وحشی در تهران + عکس

دختری که پدرش را کشت و با اره تکه تکه کرد

پدر پارس آبادی قاتل فرزندش را بخشیدند

مواجهه پدر و مادر آتنا اصلانی با شیطان پارس آباد در اولین جلسه دادگاه + عکس های دیدنی

این زوج خوشبخت 16سال است که فقط روزها باهم زندگی می کنند!+عکس

مرگ غم انگیز مادر 19 ساله باردار پس از 9 ساعت جدال بامرگ در رفسنجان

جنگ روانی قاتل «آتنا» در دادگاه + عکس

کدخبر: 298722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟