بلایی که لیلا و بهزاد بر سر زنان جوان غرب تهران می آوردند+ عکس

رکنا : لیلا زورگیر

به گزارش رکنا، سه شنبه ماه جاری خانم جوانی با حضور در  کلانتری 118 ستارخان از سرنشینان یک موتور سیکلت که  آقا و خانمی بودند به خاطر سرقت طلاجاتش به زور شکایت کرد.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت و به شیوه زورگیری  و به دستور بازپرس شعبه 15 دادسرای ناحیه 5 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

دختر جوان  پس از حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : در خیابان ستارخان قصد پیاده شدن از ماشین را داشتم که یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین آقا و خانم جوان به من نزدیک شدند که سرنشین مرد موتورسیکلت از پشت سر به من حمله ور شد و دستبند طلایم به سرقت کرد و خیلی زود به همراه همدست خود که خانم جوانی بود از آن محل گریخت.

با آغاز رسیدگی به پرونده ، شکایت های مشابه دیگری که توسط خانم های دیگر در کلانتری های غرب و شمال غرب تهران مطرح شد.

یکی از مالباختگان که توسط سارقان مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته بود ، در شرح ماجرای سرقت دستبند طلایش به کارآگاهان گفت :  ظهر دوازدهم همین ماه خودرویم در میدان شهرزیبا در حال رد شدن بودم که یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی مشکی با دو سرنشین آقا و خانم جوان به من نزدیک شدند و  در  زمانی که قصد پیاده شدن از خودرو را داشتم  به من حمله ور شد و با ضرب و شتم شدید دستبند طلایم به ارزش 5 میلیون تومان به سرقت بردند و از آنجا متواری شدند.

با توجه شرقت های مشابه، کارآگاهان پایگاه دوم آگاهی اقدام به شناسایی تعدادی از مراکز تجاری و شعبات بانکی مجهز به دوربین های مداربسته کرده و با بررسی و بازبینی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته موفق به شناسایی 2 سارق آقا و خانم شدند.

در ادامه و با شناسایی مناطق سرقت در مناطق غرب و شمال غرب تهران ، تصاویر بدست آمده از سارقان در اختیار گشت های انتظامی این مناطق قرار گرفت تا در صورت مشاهده زورگیران خشن آنها را دستگیر کنند.

در تاریخ پانزدهم ماه جاری ماموران گشت انتظامی در خیابان آیت الله کاشانی  تقاطع خیابان بهنام متوجه درگیری دو سرنشین خانم یک دستگاه خودرو سواری ال 90 مشکی با یک آقا می شوند که این آقا به زمانی که متوجه حضور ماموران می شود سوار موتورسیکلتش شد و به سرعت از محل فرار می کند. ماموران بعد فرار این مرد  تعقیب وی پرداخته و سرانجام در یک تعقیب و گریز پلیسی مرد فراری را  دستگیری می کنند.

با دستگیری این شخص، دو سرنشین خانم خودرو ال 90 به کلانتری 140 باغ فیض رفته و از  این مرد جوان که قصد زورگیری و سرقت طلاهای آنها را  داشته شکایت می کنند.

این دو خانم پس از انتقال متهمان به کلانتری 140 اقدام به شناسایی آنها کردند، راننده ال 90 در اظهاراتش به ماموران گفت :  در خیابان بهنام در حال پارک خودرو بودم که در حین پیاده شدن از ماشین ، آقای جوانی به من نزدیک شد و مدعی شد که خودرو را بد پارک کردم برای جابجا کردن خودرو دوباره سوار ماشین شدم و در یک لحظه این شخص دست چپ مرا گرفت و اقدام به کشیدن دستبند کرد اما نتوانست دستبندم را سرقت کند که دیگر  با چاقو دستبندم را پاره و با تهدید  انگشترهای مرا از دستم درآورد و به سمت خیابان آیت الله کاشانی فرار کرد.در همین زمان با دوست خود به سمت او دویدم و قبل از سوار شدن بر روی موتور ، با او درگیر شدیم که  ماموران پلیس سر رسیدند و متهم را دستگیر کردند.

 با انتقال متهم به پایگاه دوم آگاهی و بررسی های سوابق این متهم مشخص شد  بهزاد 31 ساله دارای سابقه است وی قبل از دستگیری چهاربار به اتهام  زورگیری از سال 1385 تاکنون دستگیر شده و به زندان افتاده است.

 بهزاد که در بازجویی ها مدعی بود به تنهایی اقدام به سرقت کرده است  پس از مشاهده تصاویر بدست آمده از وی از طریق دوربین های مداربسته به ناچار لب به اعتراف گشود و همدستش بنام "لیلا"را معرفی کرد .

بهزاد در اعترافاتش عنوان داشت که از حدود 4 ماه پیش با لیلا ، 24 ساله  آشنا شده  و پس از مدتی پیشنهاد زورگیری طلاهای  انم های جوان را به او داده است که با لیلا هم پیشنهاد من را قبول و در سرقت ها کمک کرد.

سارقت زورگیر در خصوص متواری شدن لیلا در آخرین سرقت به کارآگاهان گفت : در هنگام سرقت لیلا چند متر از من فاصله داشت و کسی متوجه حضور او در محل سرقت نشد، زمانی که مأموران قصد دستگیری من را  داشتند، دیگر  لیلا را سوار موتور نکردم و هر کدام به صورت جداکانه از محل سرق فرار کردیم.

با شناسایی لیلا به عنوان متهم دوم ، مخفیگاه وی در خانی آباد شناسایی و کارآگاهان به این محل رفتند اما لیلا  از این محل متواری شده بود .

سرانجام با انجام اقدامات پلیسی ، مخفیگاه لیلا در منطقه نازی آباد شناسایی و او نیز دستگیر و  به مشارکت در زورگیری از زنان و دختران با همدستی بهزاد اعتراف کرد .

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : در ادامه رسیدگی به پرونده و در تحقیقات تکمیلی مشخص شد زورگیران  با موتورسیکلت های گوناگون و خودروی 206 سفید رنگ که برای متهم زن استبرای  انجام سرقت هایشان در مناطق غرب و شمال غرب تهران به ویژه در مناطق سعادت آباد ، پونک ، سردار جنگل ، نیایش ، جنت آباد و صادقیه استفاده کرده اند .

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، در پایان خبر گفت : از شکات و مالباختگان به ویژه خانم هایی که بدین شیوه و شگرد توسط دو سارق زن و مرد جوان مورد زورگیری و سرقت طلاجات و دیگر اموال باارزش خود قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت شناسایی متهمان به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان جنت آباد شمالی مراجعه نمایند .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

اولین گفت وگو با دختر 13 ساله شیطان پارس آباد / قاتل آتنا از دخترش چه خواسته بود؟ + عکس

حکم دادگاه حمید صفت چیست؟ وکیل خواننده رپ پاسخ داد + عکس

اعدام جوان شیطان صفت به خاطر قتل دختر 15 ساله اصفهانی

باید قاتل دخترم سنگسار شود / آخرین گفتگو با پدر آتنا اصلانی + عکس

فاطمه 18 ماهه قربانی ضربه های مرگبار / در کرج رخ داد + عکس

خودکشی عجیب زن و شوهر جوان در استخر خصوصی

اقدام هولناک دختر نوجوان با دوستش هنگام خواب + عکس

خودکشی یک مجرم در راه پله دادگاه + فیلم

قاتل آتنا اصلانی ۴ شهریور محاکمه می شود

پیامک بازی های آزیتا با شاگرد مکانیک باعث شد زنم را به زندان بندازم ولی ...

زایمان پنهانی دختر 12 ساله در جنگل / نوزاد در میان خس و خاشاک رها شده بود + عکس

اولین گفت وگو رکنا با حمید صفت پس از دستگیری + اولین عکس او در لباس زرد زندانی ببینید

پدر با اسپورتیج دختربچه اش را له کرد + عکس

سرنوشت غمبار دختر 27 ساله ای که پاک به دنیا آمد ولی عاقبت جسدش در سطل زباله پیدا شد

جلسه شبانه 5 برادر برای سرنوشت شوم آتنا اصلانی و برادر شیطان صفتشان + عکس

پرونده اقدام شیطانی 2 پسر در پارک قیطریه تهران

این 2 قاتل از مجازات مرگ گریختند + عکس

شنبه آینده شیطان پارس آباد محاکمه می شود / هنوز از علنی شدن دادگاه خبری نیست + عکس

می‌خواستم زهر چشم بگیرم / حمید صفت به بازپرس چه گفت؟ + عکس

نوعروس شاهرودی به خانه داماد نرفت و مرد جوان خون به راه انداخت + جزئیات

پیدا شدن جمجمه انسان در زیر پل سراوان / ماموران آگاهی راهی محل شدند

عروس 20 ساله قمی پس از مرگ تلخ ، زندگی را معنا کرد!

این مرد بی رحم فراری است / هلیا او و مادرش را آخرین بار 7 ماه پیش دید و ... + عکس

قتل همکلاسی در مراسم آشتی کنان+عکس

اعتراف تلخ به اقدام شبانه‌روزی برای قطعه‌قطعه کردن جسد دختر و پسر جوان + عکس

فوری / تیراندازی در شهرک ذوالفقار شاهرود / 2 تن کشته شدند

3 نوجوان با نقاب های عجیب در خیابان های مشهد چه می کردند + عکس

کدخبر: 297022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟