طی دو سال گذشته، ده‌ها بیمار، پس از مرخص شدن از بیمارستان قائم مشهد، در تماس با پلیس، از گم شدن وسایل همراهشان شکایت داشتند. این در حالی بود که هرروز به تعداد این افراد اضافه می‌شد.

در پی اعلام این سرقت‌ها، مأموران کلانتری احمدآباد دستور یافتند که وارد این پرونده شوند و این معما را حل کنند. با پیگیری آخرین سرقت Stealing اعلامی به پلیس، مأموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد فردی، با توجه به بدحالی این بیماران، هنگام ورود به بیمارستان، با روش‌های مکارانه، به این افراد نزدیک می‌شود و وسایل ارزشمند این افراد را سرقت می‌کند.

با به دست آمدن این سرنخ، مأموران توانستند این فرد را شناسایی و چهره‌زنی کنند. فرمانده انتظامی خراسان‌ رضوی دربارۀ پیگیری این پرونده گفت: «پلیس، با همکاری عوامل حراست بیمارستان قائم مشهد، متهم ۳۰ساله را در حال ارتکاب سرقت دستگیر کرد. متهم، که دارای سوابق کیفری است، اعتراف کرده است که به کریستال معتاد Addicted است و، از دو سال قبل که از زندان Prison آزاد شده، تا‌کنون ۱۰۰فقره سرقت گوشی تلفن از همراهان بیماران داشته است.».

سردار غلامعلی کریمی با بیان اینکه تحقیقات از این سارق حرفه‌ای با دستورات مقام قضایی ادامه دارد بیان کرد: «متأسفانه سهل‌انگاری شهروندان در مراقبت از وسایل همراهشان موقعیت را برای ارتکاب چنین سرقت‌‌هایی فراهم می‌کند. نکته‌ای که حائز اهمیت است این است که بیشتر مال‌باختگان، با این باور غلط که وسیلۀ‌های سرقت‌شده از آنان ارزش پیگیری ندارد، وقوع سرقت را به پلیس Police گزارش نداده‌اند. همین عامل سبب شده است فرصت سوءاستفاده برای چنین سارقی ادامه یابد.».

وی، در ادامه، به پیگیری مأموران انتظامی کلانتری شهید آستانه‌پرست دربارۀ یک پروندۀ سرقت پرداخت و تصریح کرد: «در پی گزارش کیف‌زنی‌های سریالی در صف نانوایی‌های مشهد، تحقیقات آغاز شد.».

کریمی ادامه داد: «مأموران گردانندۀ این باند سرقت، که زنی ٣۶ساله بود، را در حال ارتکاب سرقت دستگیر کردند اما دو همدست او از صحنه فرار Escape کردند. متهم، که دارای سوابق کیفری است، در حالی با دستور قضایی به کلانتری بانوان تحویل شد که، در بازرسی از وسایل او، دو گوشی تلفن همراه، که از اتباع خارجی سرقت شده بود، کشف شد.».برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

جادو و جنتل خواهر شوهر، نوعروس را خیلی زود بیوه کرد

اعدام زن سرطانی به خاطر قتل دخترش در خواب / در کرج رخ داد +عکس

عکس های شیطان پارس آباد قبل از انتقال به دادگاه برای محاکمه

آیا من و شما مهر ماه زنده هستیم؟

فوری / قاتل شهید حججی به هلاکت رسید + فیلم

عشق های تصادفی! / 4 سرنوشت از دختر و پسرهایی که در سرمستی بودند و ...

قتل پایان درگیری در شوش/ دستگیری عاملان درگیری در کمتر از 7ساعت

فیلم لحظه انفجار کنترل شده در کمربندی جنوبی_اراک را ببینید

خواننده معروف بر سر مزار آتنا اصلانی رفت +عکس

 

کدخبر: 296095 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟