به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ناهید ۲۲ سال دارد و تا دیپلم درس خوانده است. او که برای پی گیری شکایت خود از غیبت های طولانی مدت شوهرش به کلانتری مراجعه کرده بود در گفتگو با کارشناس اجتماعی کلانتری ۳۰ مشهد با صدایی بغض گرفته گفت: شوهرم ۱۰ ماه است که به صورتم نگاه نکرده و با کارهایش دارد مرا دیوانه می کند. 
ناهید افزود: من خانواده درست و حسابی دارم و پدرم همیشه آروز می کرد بتواند زندگی و آینده خوب و آبرومندانه ای برایم بسازد. همه فامیل و آشنایان هم همین انتظار را داشتند و می گفتند چون فلانی (پدرم) وضعمالی خوبی دارد حتما من خوشبخت خواهم شد. 
زن جوان اشک هایش را پاک کرد و افزود: استعداد تحصیلی خوبی هم داشتم و خودم را برای رفتن به دانشگاه آماده می کردم که از طریق تلفن همراه و در فضای مجازی با پسری آشنا شدم. نمی دانم با کدام عقل به او دل بستم و حتی وقتی پدرو مادرم به خواستگاری اش جواب رد دادند در برابر شان ایستادم و احترام خانواده ام را زیر پا له کردم.
من به هر شیوه ای بود حرفم را به کرسی نشاندم و با پسر مورد علاقه ام ازدواج کردم. خیلی خوشحال بودم و می گفتم با حمایت های پدرم مشکلی نخواهیم داشت. 
بیچاره پدر و مادرم بار زندگی ام را به خاطر آبروی شان هم که شده بر عهده گرفتند. اما شوهرم ناسپاس بی لیاقت بود. به جای قدردانی از آن ها دنبال رفیق بازی می رفت و تن به کاری که پدرم برایش درست کرده بود نمی داد. ناهید گفت: در همان سال اول ازدواج مان فهمیدم با دختری در ارتباط است. 
سر این مساله چندبار جرو بحثمان شد و گفتم اگر ایرادی دارم بگو تا خودم را اصلاح کنم. اما او دست بردار کارهایش نبود و همچنان با چند دختر دیگر نیز در فضای مجازی ارتباط داشت. 
زن جوان افزود: بارداری ام سبب شد درگیر خودم شوم و او هم که دیگر احساس آزادی Freedom می کرد همچنان به کارهای خودش ادامه می داد. دختر کوچولویم را به دنیا آوردم و او را قسم دادم به زندگی مان پای بند باشد. افسوس که هربار صحبت می کردیم دعوایی راه می انداخت و از سال قبل نیز مدام قهر می کند و چند روزی گم می شود. خانواده اش می گویند مسؤلیتی در برابر تو قبول نمی کنند و این راهی است که خودم انتخاب کرده ام. البته پدر و مادرم پی گیر کارم هستند و به قانون Law پناه آورده ایم. این شوهر، مردی نیست که بتوانم به او تکیه کنم و حالا می فهمم چرا پدر و مادرم حرص و جوش می خوردند و با آه و گریه می گفتند این پسر لایق تو نیست و به درد زندگی نمی خورد. دیگر نمی خواهم با او زندگی کنم. الان یک ماه است که قهر کرده و خانواده اش هم خبر ندارند کجاست. ای کاش درگیر احساسات خودم در آن عشق مجازی و گوشی تلفن همراه نمی شدم. اگر با خانواده ام صلاح و مصلحت می کردم این طور سردرگم نمی شدم. از کرده خودم پشیمانم و روزی هزار بار خودم را لعن و نفرین می کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

لبخندهای شیطانی مرد همسایه عروس جوان را به سوی گناه برد و ...

اعتراف وحشتناک قصاب روستا به آزار شیطانی دختر 9 ساله + عکس

منصور پس از بردن سیما به زیر زمین او را در باغ به دار آویخت

رقص پزشکان و پرستاران هنگام جراحی در اتاق عمل! + فیلم

کارهای کثیف سمیرا و 2 دختر دانشجو در خانه مجردی / رفت و آمد به این خانه شوم بود+ عکس

ملیحه همه چیز را می دانست وقتی او را کتک زدم رازم را لو داد و ...

ریحانه در شرکت کاری کرد که دیگر نمی توانم در چشم های شریکم نگاه کنم!

اقدام کثیف دو پسر جوان با دختران دانش آموز در خانه مجردی+عکس

عروس 15 ساله بودم که فهمید یونس با یک زن رتباط پنهانی دارد و ...

پیشنهاد شرم آور شیطان پارس آباد به پدر آتنا اصلانی + عکس های دیده نشده

پسر شیطان‌صفت به خاطر آزار فرناز در اتوبان یاسینی اعدام می‌شود + عکس

پس از ازواج فهیدم زنم پیش از من با پسری ارتباط داشت و وقتی بچه دار شدیم ... + عکس

کدخبر: 295974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟