6 هدف یک دزد  برای تجارت زعفران + عکس های جالب

ساعت 08:30  روز 24 تیرماه امسال ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره سرقت اماکن از یک ساختمان اداری به کلانتری 118 ستارخان اعلام شد .

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد سارق یا سارقین به شیوه تخریب قفل درب ورودی ساختمان ، اقدام به سرقت Stealing از چهار واحد تجاری داخل ساختمان ( مطب پزشکی ، آرایشگاه زنانه ، آتلیه عکاسی و استودیو صدا ) کرده و با سرقت اموال و تجهیزات این اماکن ، از محل متواری شدند .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت اماکن" و به دستور بازپرس شعبه 14 دادسرای ناحیه 2 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

در بررسی تصاویر دوربین های مداربسته محل سرقت مشخص شد که دو سارق جوان ، روز جمعه مورخه 23 تیرماه با ورود به ساختمان محل سرقت اقدام به سرقت از هر چهار واحد داخل ساختمان کرده و در ادامه وسایل مسروقه را با یک دستگاه خودرو سواری قهوه ای از محل به مکانی دیگر انتقال داده اند .

با بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته ی محل سرقت و چهره نگاری تصاویر سارقین ، یکی از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت اماکن بنام "محمد . ع" ( 32 ساله ) که در مورخه 01/12/1393 نیز توسط کارآگاهان دستگیر و روانه زندان Prison شده بود ، شناسایی شد .

با شناسایی "محمد . ع" ، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با بهره گیری از اطلاعات موجود در سوابق متهم و دیگر اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه محمد در خیابان دماوند شده نهایتا با اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش ، در مورخه 7 مردادماه  اقدام به دستگیری وی و در کمتر از چند ساعت دستگیری همدستش بنام "بابک . ک" ( 29 ساله ) در خیابان آیت الله شهید مدنی کردند .

در بازرسی از مخفیگاه متهمین ، مقادیر متنابهی از از اموال مسروقه ( تجهیزات عکاسی ، فیلمبرداری ، تجهیزات استودیو صدا ، تجهیزات پزشکی و .... ) کشف و برابر مراحل قانونی به مالباختگان بازتحویل داده شد ؛ همچنین در ادامه ، دو نفر از خریداران اموال مسروقه نیز در محدوده چهارراه ولیعصر شناسایی و در بازرسی از محل فعالیت تجاری آنها نیز مقادیر دیگری از اموال مسروقه کشف و توقیف شد .

در بازرسی از مخفیگاه متهم اصلی پرونده ( محمد . ع ) کارآگاهان موفق به کشف چندین جلد سررسید و اندیکاتور شدند که سارق در داخل آنها ، تاریخ و محل سرقت هایش و همچنین میزان اموال سرقت شده را کاملا ثبت کرده است و در پایان نیز در خصوص سرقت هایش اقدام به هدف گذاری کرده بود ؛ متهم در هدف گذاری سرقت هایش اینگونه نوشته است :

هدف شماره یک ) برای خود کاری پردرآمد و عالی که با شرایط روحی و روانی من هماهنگ باشد پیدا کنم تا بتوانم هرآنچه که می خواهم پول در بیاورم ؛ به طور مثال یک تاجر زعفران خوب شوم .

هدف شماره دو ) گرفتن یک شرکت فوق العاده عالی [ با ] منشی خانم و عرضه مستقیم زعفران درجه یک [ در ] سراسر کشور و جهان با مارک خودم .

هدف شماره 3 ) [ خرید ] یک ماشین عالی از مارک BMW مدل 2018 ، رنگ مشکی متالیک ، فول آپشن ، شاسی بلند مانند ایکس 6 یا ایکس 5 که رینگ هایش را برم از خیابان امیرکبیر [ بخرم ] و بهترین رینگ حاضر را بندازم براش . ماشین باید همیشه تمیز و پولیش خورده باشه طوری که عکس آدم [ توش ] بیفته .

هدف شماره 4 ) برای زندگی یک دختر بسیار .... و زیبا پیدا کنم ؛ بنام خودم یک دستگاه آپارتمان در شمال تهران خریداری کنم ؛ تمام امکانات را در آن آماده کنم تا بتوانم هفته ای یک یا دو بار آنجا بروم تا بتوانم .... .

هدف شماره 5 ) به زندگی این همسرم هم برسم و برای اون چیزی کم نگذارم تا در آرامش کامل بچه هایم را بزرگ کند .

هدف شماره 6 ) یک حساب بانکی بسیار پر پول [ داشته باشم ] ؛ همیشه در حسابم بالای 10 میلیارد پول نقد در حال جابجایی باشد تا بتوانم در امنیت کامل زندگی کنم و حالم همیشه خوب باشه

و در پایان این دزد The Thief آرزوهایش را اینگونه به پایان می رساند که :

الهی یا رب شکرت می گویم و سپاسگذارم !! یارب نظر لطف تو بر نگردد !!! الهی شکر برای همه چیز خدای من !!!!

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با بهره گیری از اسناد و مدارک بدست آمده از متهم اصلی پرونده ، کارآگاهان موفق به شناسایی تعداد دیگری از مراکز و اماکن تجاری در محدوده های شمال ، مرکزی و جنوب شرق تهران شدند که سارق اقدام به سرقت اموالی مختلف از جمله لوازم خودرو ، تجهیزات عکاسی ؛ لوازم الکتریکی ، دارو و ... از آنها کرده است " .

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان این خبر گفت : " با تجمیع پروند های سرقت شناسایی شده و به منظور شناسایی دیگر مراکز سرقت شده توسط متهم پرونده ، قرار قانونی از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

پایگاه دوم - متهم اصلی پرونده (4)

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

فوری / برادر ریگی کشته شد + عکس

قتل یک کارتن خواب در مزرعه کلم به خاطر 40 هزارتومان+عکس

اولین فیلم از قتل 2 برادر نقره ساز در اردبیل + عکس

راز تلخ دستان سرد «ناز بانو» / در کارخانه با مردی آشنا شدم و ...

اشتباه هولناک شعبده باز / این زن زیبا هنگام نمایش در آتش سوخت + عکس

دختر جوان نوزاد ارتباط پنهانی اش را در میان زباله های بیمارستان رها کرد + عکس

اقدام هولناک داماد با زن جوان پشت شمشادهای بزرگراه باکری + عکس

کشف اجساد 2 دختر نوجوان در بیابان های اطراف تهران

حمله دزدان موتورسوار به روزنامه نگار قدیمی و ماجرای رد تماس 110

مردی که در دو راهی انتخاب زن عقدی یا همسر موقت به دادگاه خانواده تهران رفت

مرگ مرموز جوان ایرانی در «مانوس» استرالیا + عکس

فوری / قتل وحشتناک 2 برادر با شلیک های پی در پی در شهرک سینا + عکس

منصور یاورزاده قاضی جنایی سرشناس کشور در گذشت + عکس

قتل اسرارآمیز ۲ زن ایرانی درآلمان

ناکامی تلاش برای بمب گذاری در آمریکا

جوان نابینا چشم‌بسته غیب می‌گوید + عکس

2 دختر وقتی تمساح یک و نیم متری را در استخر خانگی دیدند و ...

زنی را در بزرگراه پایتخت با ۲۳ ضربه چاقو سلاخی کردند

خاطرات تکان‌دهنده یک سرباز که خون داعشی ها را می خورد !+ تصاویر

کدخبر: 295050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟