قتل هولناک احمدرضا 5 ساله توسط اشرف و مصطفی  / دادستان وارد عمل شد + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، گزارش پیدا شدن جسد یک کودک در یکی از پارک های بخش کورنیش نیل توسط اهالی در اختیار پلیس Police قرار گرفت.
پس از انتقال جسد کودک به پزشکی قانونی مشخص شد این کودک ناشناس حدودا پنج سال دارد. جسد این کودک در حالی پیدا شد که یک تی شرت و شورت به تن داشت و جای یک زخم بزرگ نیز روی سر او بود، همچنین آثار ضرب و شتم روی قفسه سینه و دست های این کودک مشهود بود.
از آن جایی که تحقیقات نشان از قتل Murder این کودک داشت تیمی از ماموران به دستور سرلشکر محمد منصور، رئیس بخش تحقیقات جنایی پلیس قاهره وارد عمل شدند.
تحقیقات پلیسی ادامه پیدا کرد تا اینکه هویت این پسربچه مشخص شد، نام او احمدرضا و ساکن دارالسلام بود. بلافاصله پدر و مادر این کودک برای پی بردن به راز مرگ او مورد بازجویی قرار گرفتند. در بازجویی ها مشخص شد که مصطفی، پدر این کودک سابقه سرقت Stealing دارد و همراه همسرش، اشرف بارها و بارها احمدرضا را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.
در ادامه بازجویی ها این پدر و مادر جنایتکار پرده از راز کثیفی برداشتند. مصطفی در اظهارات خود گفت: یک روز همراه اشرف در حال تنبیه احمدرضا بودم که ناگهان او را هول دادم و سرش به جسم آهنینی برخورد کرد، زمانی که او را صدا زدم دیگر تکان نمی خورد آن جا بود که فهمیدم او مرده است.
اشرف نیز در اظهارات خود مدعی شد: پس از قتل کودک یک تاکسی گرفتیم و او را به صورت مخفیانه با تاکسی در جایی دورافتاده رها کردیم.
با اعتراف پدر و مادر جنایتکار پرونده این قتل هولناک در اختیار دادستان قرار گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

جادو و جنتل خواهر شوهر، نوعروس را خیلی زود بیوه کرد

اعدام زن سرطانی به خاطر قتل دخترش در خواب / در کرج رخ داد +عکس

عکس های شیطان پارس آباد قبل از انتقال به دادگاه برای محاکمه

آیا من و شما مهر ماه زنده هستیم؟

فوری / قاتل شهید حججی به هلاکت رسید + فیلم

عشق های تصادفی! / 4 سرنوشت از دختر و پسرهایی که در سرمستی بودند و ...

قتل پایان درگیری در شوش/ دستگیری عاملان درگیری در کمتر از 7ساعت

فیلم لحظه انفجار کنترل شده در کمربندی جنوبی_اراک را ببینید

خواننده معروف بر سر مزار آتنا اصلانی رفت +عکس

 

کدخبر: 294553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟