این ها بخشی از اظهارات زن جوانی است که کوله بار یأس و ناامیدی اش برای ادامه زندگی مشترک با پسرعمویش را روی میز مشاور و کارشناس اجتماعی کلانتری پنجتن مشهد گشود.

وی در حالی که می گفت زندگی ام در آستانه نابودی قرار گرفته است، به تشریح ماجرای ازدواجش پرداخت و گفت: «اسماعیل» فقط 19سال داشت که به خواستگاری ام آمد اما خانواده عمویم سن کم اسماعیل را بهانه می کردند تا با این ازدواج مخالفت کنند. آن ها می گفتند «مهین» سه سال از اسماعیل بزرگ تر است، بنابراین ازدواجشان درست نیست. اما حقیقت ماجرا، کینه ها و اختلافات قدیمی بین پدر و عمویم بود. با وجود این، با پادرمیانی بزرگ ترهای فامیل و به ویژه مادربزرگم، من و اسماعیل سر سفره عقد نشستیم و خیلی زود زندگی مشترکمان را آغاز کردیم. اسماعیل بیکار بود و ما از نظر مالی به خانواده همسرم وابسته بودیم، به همین دلیل خانواده عمویم در همه امور زندگی مان دخالت می کردند. اسماعیل نیز همه تصمیم های زندگی مان را پس از مشورت با مادرش، می گرفت و بعد موضوع را به من اطلاع می داد و وقتی با واکنش های منفی من رو به رو می شد، فریاد می زد: «چون از من بزرگ تر هستی، تصور می کنی می توانی برای من تصمیم بگیری؟»در دومین سال زندگی با به دنیا آمدن دخترم، وضعیت مالی مان بهتر شد اما من و اسماعیل هر روز از یکدیگر دورتر می شدیم. دیگر همسرم همه اوقاتش را در بیرون از منزل با دوستانش سپری می کرد.

وقتی هم با شکایت های من رو به رو می شد، کارمان به مشاجره و قهر می کشید و همسرم با لجبازی به کارهایش ادامه می داد تا این که تصمیم به ادامه تحصیل گرفت. حالا دیگر بهانه زیادی برای فرار Escape از خانه داشت. این در حالی بود که نگرانی همه وجودم را تسخیر کرده بود. می ترسیدم او در محیط دانشگاه با دختری آشنا شود و به من خیانت Cheat کند. این بود که گوشی تلفنش را بررسی می کردم و مدام با او تماس می گرفتم تا بتوانم به راحتی کنترلش کنم.

اما این سوءظن ها نه تنها کمکی به بهبود روابط مان نکرد، بلکه اسماعیل هر روز بیشتر از من گریزان می شد. این اختلاف ها به جایی رسید که همسرم به بهانه کار زیاد خیلی از شب ها را به منزل نمی آمد، حالا وقتی به او اعتراض می کنم مرا عقب افتاده خطاب می کند و می گوید دیگر نمی خواهم با تو زندگی کنم! شاید اگر ترس از پرداخت مهریه نبود تا به حال از یکدیگر جدا شده بودیم. واقعا نمی دانم چگونه آن علاقه های دوران کودکی به این جا رسید که ... . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

انتقام سخت سپاه از داعش با رمز شهید محسن حججی + فیلم

راز تلخ دستان سرد «ناز بانو» / در کارخانه با مردی آشنا شدم و ...

اشتباه هولناک شعبده باز / این زن زیبا هنگام نمایش در آتش سوخت + عکس

دختر جوان نوزاد ارتباط پنهانی اش را در میان زباله های بیمارستان رها کرد + عکس

اولین فیلم از قتل 2 برادر نقره ساز در اردبیل + عکس

اقدام هولناک داماد با زن جوان پشت شمشادهای بزرگراه باکری + عکس

کشف اجساد 2 دختر نوجوان در بیابان های اطراف تهران

حمله دزدان موتورسوار به روزنامه نگار قدیمی و ماجرای رد تماس 110

مردی که در دو راهی انتخاب زن عقدی یا همسر موقت به دادگاه خانواده تهران رفت

مرگ مرموز جوان ایرانی در «مانوس» استرالیا + عکس

فوری / قتل وحشتناک 2 برادر با شلیک های پی در پی در شهرک سینا + عکس

منصور یاورزاده قاضی جنایی سرشناس کشور در گذشت + عکس

قتل اسرارآمیز ۲ زن ایرانی درآلمان

ناکامی تلاش برای بمب گذاری در آمریکا

تشییع پیکر قهرمان اسبق وزنه برداری + عکس

جوان نابینا چشم‌بسته غیب می‌گوید + عکس

2 دختر وقتی تمساح یک و نیم متری را در استخر خانگی دیدند و ...

کدخبر: 294404 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟