دو روز قبل پسری جوان وارد کلانتری 113 بازار Store شد و مدعی شد که یکی از دوستانش را به قتل Murder رسانده و جسدش را در بهشت زهرا دفن کرده است.

پسر 20 ساله خودش را پیمان معرفی کرد و گفت که دانشجوی ممتاز یکی از دانشگاه‌های تهران است و به خاطر اختلافی که با فریدون، یکی از دوستانش داشت او را به قتل رسانده است.

ماموران کلانتری بعد از ثبت حرف‌های پیمان او را به دادسرای امور جنایی منتقل کردند. پیمان روز گذشته مقابل بازپرس سجاد منافی‌آذر بازپرس ویژه قتل نشست و جزییات بیشتری از ادعای خودش را مطرح کرد.

او توضیح داد: 16 ساله بودم که دلبسته دختری به نام آزیتا شدم. به مدت دو سال با او تلفنی حرف می زدم تا این که مدتی قبل از مادرم خواستم به خواستگاری آزیتا برود تا با او ازدواج کنم. مادرم اما مخالفت کرد و گفت تا زمانی که شغل و درآمد مناسبی نداشته باشم باید فکر ازدواج را از سرم بیرون کنم.

18 ساله بودم که آزیتا را رها کردم و به چیزی به جز درس خواندن فکر نکردم. پیمان در شرح قتل دوستش هم گفت: من کسی را به قتل نرسانده‌ام. فردی که ادعای قتل او را دارم نفس لوامه خودم است که موفق به مهارش شدم به خاطر همین راهی کلانتری شدم و آن ادعا را مطرح کردم. منظورم از قتل دوستم همان نفس خودم بود که آن را مهار کردم.
مادر پیمان هم که در جلسه حاضر بود به بازپرس گفت چند روزی است که او به اختلالات شدید روحی مبتلا شده است. او گفت پسرم دانشجوی ممتاز است. البته او با کسی دوست نیست و رفت و آمد هم ندارد.

وی ادامه داد: من احتمال می‌دهم که پیمان تحت تاثیر فیلم‌های هالیوودی که نگاه می کند یا بازی‌های خشن کامپیوتری این حرف‌ها را مطرح کرده است. او درباره فیلمی حرف می‌زد که داخل شکم شخصیت داستانش دوربین کار گذاشته بودند و او را کنترل می‌کردند. مادر پیمان همچنین گفت: مدتی قبل خواهرزاده‌ام با خوردن قرص ترامادول به زندگی خودش پایان داد.

پسرم یک روز برای رفتن به سر خاک او تاکسی دربست گرفت و راهی بهشت زهرا شد. وقتی به خانه برگشت متوجه شدیم به خاطر این که پولی همراه نداشته گوشی تلفن همراه گران قیمتش را به عنوان کرایه به راننده داده است.

او ادامه داد: حرف‌های پسرم درباره ادعای قتل دورغ است.
در بررسی‌های بیشتر بازپرس معلوم شد که کارشناسان پزشکی قانونی در بررسی‌های اولیه متوجه اختلالات شدید روحی و روانی شده‌اند بنابراین به دستور بازپرس، پیمان برای بستری شدن به یک مرکز روانی معرفی شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

داماد کرجی قبل از شب عروس خود را دار زد!

عکس / مرگ تلخ پس از خودسوزی در برابر شهرداری قم

ناگفته های جدید عامل مرگ بنیتا + فیلم و عکس

2 دست قطع شده یک مرد در کیف برادرش بود! + فیلم

پسر عمویم وقتی مرا تصاحب کرد ...

انگشتان غول پیکر یک روستایی +عکس

«نوقداره بندها» به خاطر چشم چرانی به جان هم افتادند + عکس

مرد خشمگین خانه نامزد سابقش که عروس شده بود را آتش زد +عکس

زن جوان خیلی راحت گفت با شوهرم ارتباط دارد و ... / او تصاویر بی شرمانه برای سعید فرستاده بود!

راز مردی که 20 سال در بند قاتلان زندان در انتظار اعدام است + عکس

نیمه شب در خانه زن بیوه چه گذشت؟ / 3 مرد افغان اعتراف کردند + عکس

دخترم سوگند مانند آتنا و بنیتا کشته شد + عکس

لحظات تلخ برای سیل زده از زبان بازمانده ها / عروس و دامادی که همه زندگی شان را آب برد+عکس

روایت های متفاوت از درگیری مرگ دست فروش با ماموران شهرداری قم + فیلم و عکس

۷۴ ضربه شلاق در انتظار میناوند

عاقبت تلخ و عبرت انگیز زنی که دوست داشت پاهایش را روی داشبورد قرار دهد + تصاویر

مرگ دلخراش مرد دستفروش در درگیری با ماموران شهرداری قم + فیلم

2 شهید مدافع حرم که قبل از حججی «سر» دادند + عکس 14+

نجات مرد روستایی از چنگال خرس قهوه ای پس از 10 دقیقه مبارزه + عکس

 

 

کدخبر: 294381 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟