30 دقیقه از بامداد گذشته بود که از خواب بلند شدم و دیدم فرزندانم خواب هستند اما همسرم در رختخواب نبود که داخل ساختمان را گشتم و زمانیکه به استخر رسیدم با جسد بی‌جان همسرم روی آب مواجه شدم …

به گزارش رکنا، نیمه‌های شب نخستین روز خرداد ماه 94 خبر کشف جسد یک زن جوان به نام لیلا در استخر یک مجموعه مسکونی در شهرک ارتش به بازپرس کشیک قتل Murder پایتخت اعلام شد که سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل کشف جسد حاضر شدند.

بررسی اولیه حاکی از آن بود که همسر متوفی با مشاهده جسد زنش به صورت شنا‌ور روی آب استخر مجموعه، پلیس Police را در جریان قرار داده است.

همزمان با انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی برای تعیین علت دقیق مرگ، شوهر وی در اظهارات اولیه مدعی شد که از مرگ مشکوک همسرش بی‌خبر بوده است.

در ادامه پس از تحقیقات کارشناسان پزشکی قانونی آثار متعدد کبودی و شکستگی روی گردن مقتول مشاهده و مشخص شد که زن جوان به قتل رسیده است که دستور بازداشت همسر افغانستانی مقتول صادر شد.

همسر مقتول در تمامی تحقیقات منکر هرگونه دخالت در مرگ همسرش شد و به بازپرس گفت: من در مجتمع مسکونی سرایدار بودم و همراه با همسر و فرزندانم در آنجا سکونت داشتم، شب حادثه Incident پس از آبیاری باغچه و سر و سامان دادن به درختان به خانه رفتم و پس از صرف شام خوابیدیم، 30 دقیقه از بامداد گذشته بود که از خواب بلند شدم و دیدم فرزندانم خواب هستند اما لیلا همسرم  در رختخواب نبود که داخل ساختمان را گشتم و زمانیکه به استخر رسیدم با جسد بی‌جان همسرم روی آب مواجه شدم.

اظهارات متهم پرونده در حالی مطرح شد که فرزندان خردسال مقتول گفتند شب حادثه پدر و مادرشان با هم دعوا کرده و در حین درگیری پدرشان یک بشقاب به سمت مادرشان پرتاب کرده است همچنین مادر مقتول نیز در اظهاراتش به بازپرس گفت که مقتول شنا بلد نبوده و فقط هر از گاهی همراه با دخترانش از حوضچه کوچک مجتمع استفاده می‌کرده‌اند.

سرانجام سجاد منافی‌آذر؛ با توجه به شواهد و قراین موجود و دلایل کافی، برای متهم این پرونده قرار جلب به دادرسی صادر کرد و متهم پس از صدور کیفرخواست به‌زودی به اتهام قتل همسرش برای محاکمه در دادگاه کیفری حاضر می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

قتل زن جوان توسط شوهرش در استخر خانگی شمال تهران + عکس محل حادثه

مادرم در تلگرام با مردی آشنا شده بود و رفتارش مرا عذاب می داد تا اینکه ...

"پارک ملت مشهد" تعطیل شد!

اعتراف عجیب عروس قاتل + عکس

14 ساله بودم که صیغه یک مرد شدم و وقتی باردار شدم ..

عکس / این پرنده ناجی کعبه است

مادر بی رحم نوزاد را با پیک موتوری به پروشگاه فرستاد + عکس

فیلم / لحظه شکستن پای مامور پلیس در ایستگاه شلوغ مترو

فرانک نیمه شب و بیهوش رها شده بود / سهراب هم نمی داند چه بلایی سر این دختر آمده است + عکس

سحر پس از فرار از خانه شوهر به خانه مجردی نوید رفت و ... / مریم در این خانه چه می کرد؟ + عکس

با دوستانم برای سرکار گذاشتن پسرها به خارج از شهر رفتیم ، 12 شب بود که ...

بلایی که 9 شب مرد چاقو به دست سر زن جوان در کوچه خلوت آورد

این دزدها با اعصاب خانم های جوان بازی می کردند

گفتگو با داعشی های دستگیر شده در حادثه تروریستی تهران + فیلم

جزییات نحوه اسارت شهید حججی از زبان همرزمانش + فیلم

خودسوزی هولناک در مقابل شهرداری قم

 

کدخبر: 293952 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟