به گزارش رکنا، 27 شهریور 95، جسد پسری 20 ساله در یکی از کارگاه‌های گچبری در شرق تهران کشف شد.

سعید با اصابت جسم سخت به سرش دچار جراحت شدید شده و جان خود را از دست داده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد فردی ناشناس با تلفن همراهش تماس گرفته و با جا زدن خود به عنوان یکی از دوستان قدیمی‌اش، او را به قتلگاه کشانده است.

20 روز بعد از حادثه، پسری 18 ساله به نام رحیم با مراجعه به یکی از کلانتری‌های پایتخت خود را قاتل The Murderer سعید معرفی کرد و گفت: «در دوران راهنمایی در خوابگاه زندگی می‌کردم. سعید دو سال از من بزرگ‌تر بود، اما در خوابگاه ما می‌خوابید. او از نظر هیکلی قوی‌تر از من بود و مدتی که گذشت، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و با گفتن ماجرا به بقیه بچه‌ها، آبرویم را برد. پنج سال بعد، در یک کارگاه گچبری در شرق تهران مشغول کار شدم، اما این موضوع همیشه آزارم می‌داد. با استفاده از دوستان مشترک، شماره سعید را گیر آوردم و با او تماس گرفتم. خودم را یکی از دوستان قدیمی‌اش جا زدم و در کارگاه قرار گذاشتم.»

متهم افزود: «روز حادثه، سعید به کارگاهم آمد. گفتم می‌خواهم انتقام بگیرم. تا این حرف را زدم، شوکه شد. از جا پرید و یک چاقو از روی میز برداشت و حمله‌ور شد. من هم با یک میله آهنی به سرش زدم. وقتی روی زمین افتاد. فکر نمی‌کردم فوت کند برای همین سریع کارگاه را ترک کردم. چند متر دور شده بودم که دیدم تلفن همراهم در محل افتاده است. برگشتم آن را بردارم، دیدم سعید هنوز روی زمین افتاده و ناله می‌کند. با تلفن همراهم دو عکس از او گرفتم و در تلگرام Telegram برای یکی از دوستانم فرستادم. زیرش هم نوشتم: «سلام ... داداش برای همیشه خداحافظ... می‌خواهم به آرزوهایم برسم ...» بعد از آن به همدان فرار Escape کردم، اما وقتی فهمیدم سعید فوت کرده، خودم را معرفی کردم. من اصلا قصد قتل Murder نداشتم.»

با ثبت این اعترافات، کیفرخواست پرونده صادر شد و برای رسیدگی در اختیار دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. جلسه دادگاه بزودی برگزار می‌شود تا ادعای متهم درباره آزار و اذیت مقتول از سوی قضات جنایی مورد بررسی قرار گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

خواننده مشهور آبروی یک زن و مرد را برد +عکس

اشکان با من قرار ازدواج گذاشته بود اما مرا به ویلا برد و با دوستش ...+عکس

ورود فیفا به پرونده محرومیت شجاعی و حاج صفی / خطر تعلیق بیخ گوش فوتبال ایران

ارتباط خارج از عرف با جوانی داشتم که هم سن پسرم بود / وقتی شوهرم فهمید ...

سوختن پراید با اختلاف پدر و پسر در باقرشهر تهران + فیلم و عکس

راز تلخ قتل دختر 11 ساله در جنگل + عکس

دختری که عشق عبوری مرد متاهل شده بود!

اعتراف 18شیطان صفت اروپایی به اقدام شوم با 278 زن و پسر +عکس

هانیه را به بهانه ساخت کلیپ زیرزمینی به آپارتمانم در کرج بردم و ... + عکس

کشف جسد الهه 2 ساله در چاه فاضلاب / او از چهارشنبه گمشده بود + عکس

شک عروس و داماد / به راحتی با من دوست شدی پس ...

فیلم لحظه اسارت شهید مدافع حرم محسن حججی + تصاویر

ناگفته های شوم 3 دختر از باغ ویلای پسر پولدار یک برج ساز تهرانی + عکس

او بیگناه بود وقتی شوهر کرد من دنبال ارتباط شیطانی بودم و به خانه اش رفتم و ...

کارهای من باعث شد شوهرم را از دست بدهم و زندگی ام نابود شود

کدخبر: 293521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟