در پی اعلام اخباری از سوی منابع آگاه مبنی‌بر اینکه مردی جوان مبادرت به خرید و نگهداری یک قبضه اسلحۀ وینچستر در خانه‌اش کرده است، دستور رسیدگی به پرونده از سوی قاضی Judge خدابخشی، جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد، صادر شد و تیمی از مأموران زبدۀ ستاد مبارزه با مواد‌ مخدر مشهد مسئول رسیدگی به این پرونده گردید.

مأموران، در قدم ابتدایی تحقیقات خود، مخفیگاه متهم که در توس٣٩ واقع بود را تحت نظر گرفتند. در این میان، متوجه شدند متهم از عمده‌فروشان مواد‌مخدر در منطقه است. بررسی‌های این پرونده ادامه داشت تا اینکه ساعت یکِ بامداد روز گذشته تیم عملیاتی پرونده، با هماهنگی قاضی خدابخشی، که در محل حضور داشت، با رعایت موازین شرعی، دق‌الباب کردند و وارد مخفیگاه این مرد جوان شدند.

متهم، که با دیدن مأموران رنگ از رخش پریده بود، با جملات کوتاه و پاره‌پاره قصد داشت مأموران را دست‌به‌سر کند اما، از جایی که تیم عملیاتی پرونده دست او را خوانده بودند، طی حکم قضایی، شروع به بازرسی محل زندگی این فرد کردند.

بازرسی خانۀ متهم ادامه داشت تا اینکه یکی از افسران پلیس Police مواد‌ مخدر از داخل کابینت زیر اپن آشپزخانه حدود نیم کیلو تریاک کشف کرد و، پس از آن، نیم کیلو تریاک دیگر نیز از همان محل به دست آمد.

مأموران مشغول بازرسی محل بودند که یک اسلحۀ وینچستر از پشت آب‌گرم‌کن خانۀ متهم کشف شد. با کشف این اسلحه، متهم به‌ناچار محل اختفای ١٠فشنگ اسلحه‌اش را لو داد.

این مرد ٣٣ساله، که اهل چناران است و اعتیاد شدید به مواد‌مخدر دارد، در اظهارات اولیه‌اش به قاضی خدابخشی گفت: «اسلحه را سه سال پیش به مبلغ ٢میلیون و ٢٠٠هزار تومان از مردی ۵٠ ساله که عموی مرحومم او را معرفی کرده بود خریدم.».

متهم در پاسخ به سؤال مقام قضایی مبنی‌بر اینکه هدفش از خرید اسلحه چه بوده است عنوان کرد: «برای دفاع از خودم این اسلحه را خریدم. البته قصد داشتم مجوزش را هم بگیرم اما نشد.».

این مرد جوان دربارۀ مواد‌ مخدر مکشوفه در محل زندگی‌اش گفت: «من مصرف‌کنندۀ مواد‌ مخدر هستم و این مقدار را برای مصرف خودم خریداری کرده‌ام.».

متهم، پس از تشکیل پرونده، طی دستور قاضی خدابخشی، برای کشف دیگر جرائم احتمالی‌اش، در اختیار پلیس مواد‌ مخدر خراسان‌ رضوی قرار

گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 293369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟