زن 35 ساله درحالی که می گفت دیگر از اعمال و رفتارهای وحشتناک همسرم به ستوه آمده ام و حتی برای لحظه ای دیگر نمی توانم با او زندگی کنم، به کارشناس اجتماعی کلانتری سپاد مشهد گفت: با اتمام تحصیلاتم در مقطع راهنمایی، ترک تحصیل کردم و در کنار مادرم امور خانه داری را آموختم. سه سال بعد و در حالی که 17 سال بیشتر نداشتم به خواستگاری «صابر» پاسخ مثبت دادم و این گونه دوران دیگری از زندگی ام آغاز شد اما اسب سفید آرزوهایم خیلی زود مرا زمین زد و همه رویاهایم را در آتش یأس و ناامیدی سوزاند چرا که همسرم در همان روزهای اول زندگی به سوی مواد مخدر Drugs کشیده شد و برای آن که بتواند هزینه ها و مخارج زندگی و اعتیادش را تامین کند به خرده فروشی مواد مخدر روی آورد درحالی که پسرم به دنیا آمده بود و من همه اوقاتم را با او می گذراندم.

مدت زیادی از خلافکاری های شوهرم نگذشته بود که ماموران انتظامی منزلمان را محاصره و همسرم را به همراه مقادیری مواد مخدر دستگیر کردند.

با آن که دادگاه او را به تحمل هشت سال زندان Prison محکوم کرد اما من به پایش نشستم و نه تنها فرزندم را بزرگ کردم بلکه همه تلاشم را برای آزادی Freedom او به کار بردم.

بالاخره صابر بعد از چند سال از زندان آزاد شد اما دوباره به خرید و فروش مواد مخدر روی آورد چرا که معتقد بود دیگر نمی تواند کار کند، این درحالی بود که چند سال از عمر فرزند دومم نیز می گذشت.

همسرم به دلیل استفاده از مواد مخدر صنعتی و مشروبات الکلی از نظر روحی و روانی به هم ریخته بود، او به همه سوء ظن داشت و من و فرزندانم را به شدت کتک می زد تا این که بار دیگر دستگیر و این بار به تحمل پنج سال زندان محکوم شد ولی من که دیگر تحمل این همه سختی را نداشتم تصمیم گرفتم از «صابر» طلاق بگیرم .

با این همه، سال گذشته مادر صابر سند منزلشان را به عنوان وثیقه به زندان سپرد تا همسرم در بند باز زندان باقی بماند و محکومیتش را به اتمام برساند اما او وقتی فهمید من قصد گرفتن طلاق از او را دارم به همراه یکی از برادرانش شروع به ایجاد مزاحمت و تهمت زدن و حتی کتک زدن من کرد، شرارت های او به جایی رسید که چند ماه قبل خانه ام را به آتش کشید و همه لوازمم را که از سوی خیران به ما اهدا شده بود، به خاکستر تبدیل کرد.

با این وجود هیچ کدام از همسایگان حاضر به دادن شهادت در دادسرا نشدند، آن ها می گفتند مردی که به زن و بچه اش رحم نکند هیچ گاه به ما رحم نمی کند! این درحالی است که همسرم و برادرش مرا تهدید به اسیدپاشی می کنند و معتقدند نباید آب خوش از گلویم پایین برود.

آن ها چند روز قبل نیز به بهانه این که برادر دیگر همسرم مبلغی برای ثبت نام پسرم در مدرسه داده بود، من و فرزندم را به شدت کتک زدند. حالا هم من تاییدیه پزشکی قانونی مبنی بر ضرب و جرحم را گرفته ام تا این اسناد را به رئیس زندان نشان بدهم. باید اول صابر به داخل زندان برود تا من بتوانم منزل را بفروشم و در شهر دیگری ساکن شوم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

حکم اعدام عروس در تهران + عکس

مرد شیطان‌صفت در دادگاه تهران به 134 سال زندان و 794 ‌شلاق ‌محکوم شد

فیلم لحظه زنده به گور کردن یک زن پس از مرگ همسرش + عکس

دوستم پیشنهاد شرم آوری داد و ... / او گفت زنم را طلاق دهم چون با او ارتباط دارد!

وقتی فهمیدم کامبیز با خواهر شوهردارم ارتباط شیطانی دارد ... + عکس دادگاه

4 مرد شیطان صفت زن جوانی را که از چنگان دو موتورسوار نجات یافته بود به بیابان جاده قم بردند و ... + عکس

این 4 مرد شب ها با شمشیر و تبر حمله می کردند / در باغ جاده قوچان چه گذشت؟ + عکس

جزئیات فرار یک زندانی از بیمارستان / فروش زندان اوین که 8 مالک دارد

تیراندازی در پادگان‌ها ارتباطی به فرماندهان نداشت

اقدام کثیف یک زن لباس پلیس در پارک ملت

بلایی که صبح عروسی بر سر دختر جوان آمد / داماد با او چه کرد؟

50 هزار تومان دادم و وارد خانه فساد شدم وقتی زن جوان را در آن وضعیت دیدم ... +عکس

کدخبر: 292942 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟