ساعت 17 عصر روز سه‌شنبه 17 مردادماه قاضی منافی آذر بازپرس ویژه قتل Murder تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری 101 تجریش از مرگ مشکوک زن سالخورده‌ای در بیمارستان شهدای تجریش با‌خبر و راهی محل شد. پیرزن 80 ساله که گوهر نام داشت با اصابت جسم سخت به سرش جان باخته بود. در تن‌پیمایی از مقتول تیم پزشکی کبودی‌های زیادی روی بدن زن سالخورده مشاهده کردند که حکایت از آن داشت، عامل حادثه Incident وی را مورد شکنجه قرار داده است. بررسی‌های میدانی نشان داد گوهر مدتی است پس از فوت شوهرش در خانه حدوداً هزار متری‌اش تنها زندگی می‌کند و پسران و دخترانش نیز در کشورهای اروپایی و امریکایی زندگی می‌کنند.

همچنین مشخص شد ساعتی قبل از حادثه سرایدار خانه همراه خانواده‌اش برای انجام کاری به بیرون رفته بودند تا اینکه دختر سرایدار با تماس تلفنی گوهر متوجه می‌شود مرد ناشناسی در پوشش مأمور آب به خانه گوهر رفته و وی را مورد ضرب و جرح قرار داده و در ادامه با سرقت Stealing مقداری از اموال از محل گریخته است. تیم جنایی در ادامه برای بررسی صحنه حادثه به خانه مقتول رفتند. محل حادثه خانه بزرگ ویلایی حدود هزار متری بود که در گوشه‌ای از آن خانه سرایداری قرار داشت. کارآگاهان وقتی پای در قتلگاه زن سالخورده گذاشتند، مشاهده کردند عامل حادثه پس از ضرب و جرح و سرقت اموال سه اتاق خواب از هشت اتاق خواب این خانه ویلایی را آتش زده است که در جریان آن سه دست مبل از 22 دست مبل این خانه کمی سوخته‌است، اما دقایقی بعد آتش به دلایلی خاموش شده و به دیگر اتاق‌ها سرایت نکرده است. مأموران احتمال دادند قاتل The Murderer با آتش زدن محل حادثه قصد داشته است، آثار جرم Crime را از بین ببرد و ردی از خود به جای نگذارد. تیم جنایی در ادامه تحقیقات، فیلم دوربین مداربسته محل را بررسی کردند و متوجه شدند مرد ناشناسی که کلاه به سر و نقاب به صورت دارد، ساعت13:30 وارد خانه ویلایی شده و پس از یک‌ساعت و نیم در حالی که کیسه‌ای بر پشت دارد، از خانه خارج می‌شود.

دختر خانواده سرایدار گفت: من بیرون بودم که تلفن همراهم زنگ خورد. وقتی گوشی را جواب دادم، گوهر پشت خط بود. او با کلمات بریده بریده به من گفت که مردی به خانه‌اش رفته و او را مورد ضرب و جرح قرار داده است. گوهر از من خواست تا به او کمک کنم. سپس من به سرعت خودم را به خانه رساندم و با صحنه عجیبی روبه‌رو شدم. تعدادی از اتاق‌ها سوخته و پیکر نیمه جان گوهر هم کنار تلفن افتاده بود. گوهر به من گفت: ساعتی قبل زنگ خانه‌اش نواخته شده و وقتی آیفون را برداشته، مردی ادعا کرده مأمور آب است و از او خواسته تا برای دیدن کنتور آب در خانه را باز کند. گوهر در خانه را باز می‌کند که ناگهان این مرد وارد خانه می‌شود و او را به شدت کتک می‌زند و در ادامه هم با یکی از وسایل خانه، ضربه‌ای به سرش وارد می‌کند. وقتی مرد غریبه از خانه بیرون می‌رود گوهر خودش را کشان‌کشان به تلفن می‌رساند و به من زنگ می‌زند.

در پایان، جسد زن سالخورده برای انجام آزمایش‌های لازم به دستور قاضی منافی آذر به پزشکی قانونی فرستاده شد. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در تلاشند تا با شناسایی قاتل فراری، راز این جنایت را بر ملا کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 292935 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟