پدر و مادر شوهر عروس جوان ، قصاص می خواهند / کنترل موبایل شوهر باعث مرگ او شد+ عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، ماجرای این درگیری خونین به شامگاه پنجم تیرماه سال94برمی‌گردد. آن شب به قاضی منافی‌آذر، کشیک جنایی پایتخت خبر رسید که زن و شوهری در خانه‌شان در شرق تهران با یکدیگر درگیر شده‌اند و در این میان مرد جوان به‌دلیل اصابت ضربه چاقو، جانش را از دست داده است. زن 21ساله که عامل جنایت بود بازداشت شد و در تحقیقات به قتل Murder شوهرش اعتراف کرد و گفت که ناخواسته باعث مرگ شوهرش شده است.
او در ادامه در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد اما قضات دادگاه اقدام وی را قتل شبه عمد تشخیص دادند و وی را به 3سال حبس و پرداخت دیه محکوم کردند. با وجود این، این رأی در دیوان‌عالی کشور نقض و پرونده بار دیگر به دادگاه فرستاده شد.
در دومین دور از رسیدگی به این پرونده که در شعبه دهم دادگاه کیفری یک به ریاست قاضی محمدباقر قربانزاده و با حضور قاضی عیسی غفاری برگزار شد هرچند رئیس دادگاه اولیای دم را که پدر و مادر مقتول هستند به گذشت دعوت کرد اما آنها گفتند خواسته‌شان قصاص عروس‌شان است. در این شرایط زن جوان در جایگاه ایستاد و در دفاع از خودش گفت: مدتی بود که همسرم اینترنت گوشی‌اش را فعال کرده و همه زندگی‌اش گوشی‌اش شده بود.
برای همین به او مشکوک شده بودم چرا که مرتب از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کرد و من فکر می‌کردم که موضوعی را از من پنهان می‌کند. به همین دلیل شب حادثه Incident می‌خواستم گوشی تلفن همراهش را کنترل کنم و سر این موضوع با یکدیگر درگیر شدیم. او موهایم را کشید و من را کتک زد. من هم یک چاقو از آشپزخانه برداشتم و به طرفش رفتم.
او پشت به من بود اما در یک لحظه برگشت و نوک چاقو به او اصابت کرد. در ادامه با اورژانس تماس گرفتم و تا آمدن امدادگران سعی کردم از خونریزی جلوگیری کنم اما بعد از انتقال شوهرم به بیمارستان او جانش را از دست داد. باور کنید من نیتی برای قتل شوهرم نداشتم و این ماجرا یک حادثه بود. وی درحالی‌که بغض کرده بود از پدر و مادر شوهرش خواست او را به‌خاطر دختر سه‌ساله‌اش ببخشند اما آنها روی خواسته‌شان پافشاری کردند.در این شرایط ختم جلسه اعلام شد و قضات دادگاه وارد شور شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

صبح شوم عروسی / داماد چرا عروس را به باد کتک گرفت؟

سارا ازدواج کرده بود ولی علی از او همان ارتباطی را که زمان مجردی داشت می خواست و ...

قتل ناموسی در ملارد / دوست صمیمی ام با همسر و خواهرم همزمان ارتباط شوم داشت!

این فکر که شاهرخ با زنم ارتباط شوم دارد خیلی اذیتم می کرد تا اینکه ...

سمیرا دوست دخترم بود و تیپ می زد و سوار ماشین های مدل بالا می شد که ...

کتک کاری کارکنان فرودگاه با یک مسافر + فیلم

ماهی گیری که شکار یک مار شد + فیلم و عکس

اعدام برای یک زن 29 ساله به خاطر شکنجه بی رحمانه دختر خاله 10 ساله اش + عکس

حمله بازیکن تراکتور با چاقو به بازیکن پیکان در هتل المپیک + عکس

گوینده معروف رادیو درگذشت + عکس

حکم اعدام عروس در تهران + عکس

فیلم لحظه زنده به گور کردن یک زن پس از مرگ همسرش + عکس

دوستم پیشنهاد شرم آوری داد و ... / او گفت زنم را طلاق دهم چون با او ارتباط دارد!

50 هزار تومان دادم و وارد خانه فساد شدم وقتی زن جوان را در آن وضعیت دیدم ... +عکس

 

 

کدخبر: 292357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟