این متهم با جلب رضایت اولیای‌دم از مجازات مرگ فاصله گرفت.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، بیست و دوم شهریورماه سال 91، مأموران پلیس از مرگ مشکوک زن جوان 25 ساله‌ای به نام اکرم در یکی از بیمارستان‌های شهر باخبر و راهی محل شدند.

پدر مقتول که در محل حاضر بود به مأموران گفت: دخترم خانه ما مهمان بود. روز قبل شوهرش دنبال او آمد که سر موضوعی با هم درگیر شدند. در آن درگیری او با چاقو به همسرش ضربه زد، سپس همسرم و دخترم – اکرم- را نیز زخمی کرد.

بلافاصله با اورژانس تماس گرفتیم و هر سه‌نفر را به بیمارستان رساندیم، اما اکرم به خاطر شدت جراحات فوت کرد. بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی مأموران مرد 45 ساله را به نام اکبر شناسایی و بازداشت کردند.

او با اقرار به جرمش گفت: دوسالی بود به خاطر شغل کاشی‌کاری به کشور عراق رفت و آمد داشتم. همسرم در این مدت وقتی تنها بود به خانه مادرش می‌رفت. یک روز قبل از حادثه Incident وقتی از سفر  برگشتم در حالی که چاقویی را با شال به کمرم بسته بودم،  دنبالش رفتم.

همسرم تا مرا دید با نگاهی تمسخرآمیز گفت کسی که بتواند از خودش دفاع کند چاقو به کمر نمی‌بندد! این حرف غرور مرا خورد کرد و باعث شد با هم درگیر شویم. او در خصوص قتل Murder گفت: در آن درگیری چند ضربه به همسرم زدم. مادر و خواهر همسرم با دیدن این صحنه جلو آمدند که با چاقو به مادرش نیز چند ضربه زدم.

وی ادامه داد: در حال فرار Escape بودم که بار دیگر خواهرش جلو آمد، او را نیز زدم. از این سه نفر، خواهر همسرم فوت کرد. 
بعد از اقرارهای متهم، پرونده کامل و به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و روی میز هیئت قضایی قرار گرفت. در آن جلسه اولیای‌دم درخواست قصاص کردند. سپس متهم بار دیگر حادثه را شرح داد و در آخرین دفاعش گفت: از همسرم توقع نداشتم مرا در خانه پدرش تمسخر کند. او با حرفش مرا عصبانی و دست به چاقو کرد. هیئت قضایی بعد از آخرین دفاع متهم، او را به قصاص محکوم کرد و این حکم بعد از تأیید در دیوان عالی کشور در آستانه اجرا قرار داشت که متهم توانست با پرداخت دیه از چوبه‌دار فاصله بگیرد. به این ترتیب پرونده بار دیگر از جنبه عمومی جرم Crime به همان شعبه  فرستاده شد و روز گذشته روی میز هیئت قضایی به ریاست قاضی زالی قرار گرفت. متهم در آخرین دفاعش گفت: از کاری که کردم، پشیمانم. با اینکه مرگ در انتظارم بود، اما توانستم با پرداخت دیه نجات پیدا کنم. از خدا می‌خواهم مرا ببخشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

زن ایرانی شوهر داعشی اش را در تهران کشت + فیلم و عکس

ترانه بدون اطلاع من با همکارش به شمال رفت و وقتی برگشت عکس های را در موبایلش دیدم که خشکم زد و ...

کاری که جوان بی رحم با دختر دم بخت کرد / او می خواست ازدواج کند اما... + عکس

بلایی که سر مهرشاد پسر بچه ایرانی در مسابقه مشت زنی آزاد در قفس ارمنستان آمد +عکس

این مرد خطرناک با 2 گلوله در بدن مخفی شده است / او به خانه های شرکت نفتی می رفت و ... + عکس

خودکشی دختر جوان از روی پل رسالت/ ساعتی قبل نیز یک مرد در این مکان خود را پایین پرت کرده بود

مرد اعدامی پس از بخشیده شدن، پسرش را کشت و ... / هر دو قتل در برابر چشمان مریم رخ داده بود + عکس

چاقوکشی خونین چند پسر بندری در بازار ستاره جنوب به خاطر یک دختر

ابوالفضل 10 ساله 6 ماه است که ناپدید شده / کسی او رادیده! + عکس

سکانس پایانی تلخ زندگی جعفر و محمد در تربت حیدریه

کشف موجودی اسرارآمیز از سوی ماهیگیر روسی +عکس

کشته شدن یک دستفروش در یکشنبه بازار جنوب تهران

علاقمندان به بازیگری در دام زشت این مرد افتادند!

تیراندازی خونین در جشن عروسی شهر ایذه

خونبهای عشق ممنوع + عکس

کدخبر: 292352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟