شامگاه 27 اردیبهشت‌ماه سال 95 به مأموران کلانتری 18بندرعباس خبر رسید در جریان درگیری چند جوان در بلوار ساحلی یکی از آنها با ضربات چاقو به قتل Murder رسیده است. دقایقی بعد از حضور نخستین گروه از مأموران، این خبر به قاضی محسن مینا، بازپرس جنایی بندرعباس گزارش و وی همراه با تیم بررسی صحنه جنایت راهی محل حادثه Incident شد.
در بررسی‌های اولیه معلوم شد که تنها یک ضربه چاقو به مقتول وارد شده اما همین یک ضربه برای مرگ وی کافی بود. با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات برای دستگیری عامل اصلی جنایت آغاز شد. هرچند 3جوان که با مقتول درگیر شده بودند به محل نامعلومی گریخته بودند اما یک روز بعد مأموران آنها را دستگیر کردند.
در جریان دستگیری متهمان یکی از آنها قصد داشت با خوردن قرص برنج دست به‌خودکشی بزند که مأموران وی را به بیمارستان منتقل کردند و از مرگ نجات دادند. با وجود این متهم اصلی که جوانی 20ساله است در جریان بازجویی‌های مقدماتی به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت: حدود ساعت 11شب بود که همراه یکی از دوستانم و دختر مورد علاقه‌اش جلوی بازار Store ستاره جنوب بودیم که چند پسر جوان به دختر مورد علاقه دوستم متلک گفتند و به همین دلیل دوستم با آنها درگیر شد. من هم به هواداری از آنها جلو رفتم. یکی از آنها ضربه‌ای به سرم زد. من هم در دفاع از خودم یک چاقوی 15سانتی‌متری دسته چوبی از جیبم بیرون آوردم و ضربه‌ای به یکی از آنها زدم و فرار Escape کردم. فکر نمی‌کردم این ضربه باعث مرگ او شود و یک روز بعد وقتی مأموران برای دستگیری‌ام آمده بودند فهمیدم که آن جوان به قتل رسیده است.
در ادامه متهم در برابر بازپرس جنایی و کارآگاهان پلیس صحنه جنایت را بازسازی کرد و جزئیات بیشتری از آنچه اتفاق افتاده بود را شرح داد. درحالی‌که پدر و مادر مقتول برای قاتل The Murdererپسرشان درخواست صدور حکم قصاص کرده بودند پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان هرمزگان فرستاده شد و قرار است متهم به‌زودی محاکمه شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

زن ایرانی شوهر داعشی اش را در تهران کشت + فیلم و عکس

ترانه بدون اطلاع من با همکارش به شمال رفت و وقتی برگشت عکس های را در موبایلش دیدم که خشکم زد و ...

کاری که جوان بی رحم با دختر دم بخت کرد / او می خواست ازدواج کند اما... + عکس

بلایی که سر مهرشاد پسر بچه ایرانی در مسابقه مشت زنی آزاد در قفس ارمنستان آمد +عکس

این مرد خطرناک با 2 گلوله در بدن مخفی شده است / او به خانه های شرکت نفتی می رفت و ... + عکس

خودکشی دختر جوان از روی پل رسالت/ ساعتی قبل نیز یک مرد در این مکان خود را پایین پرت کرده بود

مرد اعدامی پس از بخشیده شدن، پسرش را کشت و ... / هر دو قتل در برابر چشمان مریم رخ داده بود + عکس

ابوالفضل 10 ساله 6 ماه است که ناپدید شده / کسی او رادیده! + عکس

جزئیات تیراندازی مرگبار در پادگان ارتش+عکس

سکانس پایانی تلخ زندگی جعفر و محمد در تربت حیدریه

کشف موجودی اسرارآمیز از سوی ماهیگیر روسی +عکس

کشته شدن یک دستفروش در یکشنبه بازار جنوب تهران

علاقمندان به بازیگری در دام زشت این مرد افتادند!

تیراندازی خونین در جشن عروسی شهر ایذه

خونبهای عشق ممنوع + عکس

 

 

کدخبر: 291768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟