ناپدری بدجنس کودک 5 ماهه را به سرنوشت بنیتاکوچولو دچار کرد/کودک داخل ماشین مرد + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، ناپدری بدجنس در یکی از ایالت های آمریکا برای خلاص شدن از دست کودک پنج ماهه اش نقشه ای موذیانه طراحی کرد. کی رای وینیارد این کودک بیگناه به مدت 4 ساعت در گرمای 49 درجه داخل ماشین در جدال با مرگ بود.

6589691_596
هاون راب ناپدری این کودک با طرح نقشه ای دقیق ابتدا به قصد خرید ماشین نو به یک نمایشگاه مراجعه کرد. وی در حالی که فرزندش در صندلی عقب ماشینش قرار داشت آن را در محل معاوضه ماشین پارک کرد و برای تست ماشین جدید سوار بر آن شد. سپس در حالی که ماشین خود را تحویل فروشنده داده بود، با ماشین جدید محل را ترک کرد.
بعد از گذشت چند ساعت وی ناگهان با فروشنده تماس گرفت و از وی خواست تا صندلی عقب ماشین را بررسی کند. 
این فروشنده به پلیس Police گفت بعد از تماس ناپدری کودک بلافاصله ماشین را بررسی کردم و با جسد این کودک در حالی که یک پتو روی وی قرار داشت روبرو شدم.
پلیس بلافاصله هاون ناپدری این کودک را به اتهام آدم کشی Murder بازداشت کرد. این مرد اکنون در بازداشت بسر می برد.
مادر این کودک به یکی از شبکه های تلویزیونی محلی آمریکا گفت: حاضرم هر کاری انجام دهم تا دخترم دوباره زنده شود. همسرم هاون مستحق بدترین حکم است چرا که باعث مرگ فرزندم شد. من به او مشکوکم و نمی توانم درک کنم که به چه دلیل دست به این کار زد.
هاون راب ناپدری 24 ساله این کودک که اکنون با اتهام آدم کشی روبرو است احتمالا به 10 سال محکوم خواهد شد و همچنین باید یک جریمه 7600 یورویی را نیز پرداخت کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 291392 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟