شهلا نیمه شب در را باز کرد و من و شاپور وارد خانه شدیم تا اینکه ...

آنها  که به خاطر عدم پیگیری اولیای دم در زندان هستند دیروز از قضات دادگاه خواستند تا طبق قانون جدید تکلیفشان روشن شود.

به گزارش گروه جنایی رکنا، اواخر مرداد ماه سال 84 مرد جوانی به پلیس Police آگاهی رفت و از ناپدید شدن برادر 30 ساله اش به نام ابراهیم خبر داد.

وی به ماموران گفت: زن برادرم می گوید ابراهیم برای سفر به عراق رفته است. اما حالا مدتی است هیچ خبری از او نداریم و وقتی پیگیر پرونده شده ام متوجه شدم او هرگز از کشور خارج نشده است. تلاش پلیس در این زمینه آغاز شده بود که جنازه مثله شده یک مرد جوان در حاشیه بیابان های ورامین پیدا شد. شواهد نشان می داد این مرد در محل دیگری به قتل Murder رسیده و سپس جنازه اش نیمه شب به بیابان منتقل شده است. پلیس به بررسی پرداخت و دریافت جنازه متعلق به به نام ابراهیم است.

ماموران در نخستین گام از تحقیقات به بازجویی از همسر ابراهیم پرداختند. این زن که خودش را غمزده نشان می داد به ماموران گفت: همسرم چند روز پیش برای سفر به عراق از خانه خارج شد. من خبری از او نداشتم تا اینکه برادرم همسرم پیگیر ماجرا شد.

در این بین برادر قربانی بار دیگر به پلیس آگاهی رفت و گفت: از وقتی برادرم ناپدید شده بود یک نفر مدام به خانه او زنگ می زد. من به همسر برادرم به نام شهلا مشکوکم.

اظهارات این مرد نخستین سرنخ را به پلیس داد و شهلا بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت. این زن پرده از قتل شوهرش برداشت و به اجیر کردن دو مرد اعتراف کرد. به این ترتیب دو مرد جوان به نام های داوود و شاپور بازداشت شدند. آنها که پسردایی و پسر عمه هستند به قتل اعتراف کردند .

زن جوان پس از محاکمه به 15سال زندان Prison و دو متهم اجیر شده به جرم Crime مشارکت در قتل به قصاص محکوم شدند.حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید شده بود که داوود و شاپور توانستند با پرداخت دیه 90 میلیون تومانی رضایت دو فرزند قربانی را جلب کنند اما پدر و مادر مقتول پیگیر پرونده نشدند و دو متهم جوان 12 سال بلاتکلیف در زندان ماندند. آنها طبق قانون Law جدید نامه ای به دادگاه نوشتند و خواستار تعیین تکلیف شدند.

آنها دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستادند. در این جلسه داوود گفت: مدتی بود باشهلا آشنا شده بودم. او با من درد دل می کرد و از بد رفتاری های شوهرش می گفت. به همین خاطر برای قتل شوهرش از من کمک گرفت. من که خام حرف های او شده بودم ماجرا را با پسر دایی ام در میان گذاشتم. طبق نقشه شهلا نیمه شب در خانه را برایمان بار کرد و ما وارد شدیم. شهلا خودش اولین ضربه را با چوب به سر شوهرش زد که بیهوش شد. سپس من و شاپور با چاقو به جان شوهرش افتادیم و سپس جنازه را مثله کردیم. ما اشتباه کردیم و به همین خاطر هم تا یک قدمی چوبه دار رفتیم. اما حالا عدم پیگیری خانواده قربانی باعث شده 12سال بلاتکلیف در زندان بمانیم. حالا از قضات دادگاه تقاضا داریم تا به ما کمک کنند.

شاپور نیز گفت: برای جلب رضایت فرزندان قربانی پولی نداشتیم. به همین خاطر 90 میلیون تومان ر ا قرض گرفتیم. حالا هم پولی برای جلب پدر و مادر قربانی نداریم و آنها حتی برای پیگیری پرونده هم حاضر نمی شوند و ما در زندان بلاتکلیف رها کرده اند. از قضات دادگاه تقاضای کمک داریم.

در پایان این جلسه هایت قضایی وارد شور شد تار ای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

زن ایرانی شوهر داعشی اش را در تهران کشت + فیلم و عکس

ترانه بدون اطلاع من با همکارش به شمال رفت و وقتی برگشت عکس های را در موبایلش دیدم که خشکم زد و ...

کاری که جوان بی رحم با دختر دم بخت کرد / او می خواست ازدواج کند اما... + عکس

بلایی که سر مهرشاد پسر بچه ایرانی در مسابقه مشت زنی آزاد در قفس ارمنستان آمد +عکس

این مرد خطرناک با 2 گلوله در بدن مخفی شده است / او به خانه های شرکت نفتی می رفت و ... + عکس

خودکشی دختر جوان از روی پل رسالت/ ساعتی قبل نیز یک مرد در این مکان خود را پایین پرت کرده بود

مرد اعدامی پس از بخشیده شدن، پسرش را کشت و ... / هر دو قتل در برابر چشمان مریم رخ داده بود + عکس

چاقوکشی خونین چند پسر بندری در بازار ستاره جنوب به خاطر یک دختر

ابوالفضل 10 ساله 6 ماه است که ناپدید شده / کسی او رادیده! + عکس

جزئیات تیراندازی مرگبار در پادگان ارتش+عکس

سکانس پایانی تلخ زندگی جعفر و محمد در تربت حیدریه

کشف موجودی اسرارآمیز از سوی ماهیگیر روسی +عکس

کشته شدن یک دستفروش در یکشنبه بازار جنوب تهران

علاقمندان به بازیگری در دام زشت این مرد افتادند!

تیراندازی خونین در جشن عروسی شهر ایذه

خونبهای عشق ممنوع + عکس

 

کدخبر: 291060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟