خشم داماد ها در شیراز و تهران / در شنبه خونین چه گذشت؟ + عکس

گزارش تصویری از محل جنایت در تهران

ساعت 9صبح دیروز مأموران کلانتری 13پایتخت در جریان جنایتی هولناک در منطقه شهرزیبا قرار گرفتند. آنها پس از حضور در محل حادثه Incident با پیکر غرق در خون مردی 65ساله که درکوچه افتاده بود روبه‌رو شدند. آنطور که مشخص بود او پس از آنکه چاقو خورده بود به کوچهفرار Escape کرده تا مردم را خبر کند اما از شدت خونریزی بیهوش شده بود.
ماموران وقتی خود را به مقابل خانه قدیمی 3طبقه که انتهای یک کوچه بن‌بست بود رساندند متوجه شدند که قاتل The Murderer هنوز داخل ساختمان  است. همسایه‌ها می‌گفتند هرچه در می‌زنند کسی در را باز نمی‌کند و چند دقیقه قبل‌تر صدای جیغ و فریاد زنی را از داخل ساختمان شنیده‌اند. همزمان اورژانس رسید و مرد مجروح که سر کوچه افتاده بود به بیمارستان منتقل شد. هنوز معلوم نبود ماجرا از چه قرار است و مأموران چندین بار زنگ در را زدند تا اینکه مردی جوان درحالی‌که چاقو به‌دست داشت و لباس‌هایش غرق در خون بود در را باز کرد.
او گفت: «من قاتلم، زنم، مادرزنم و پدرزنم را کشته‌ام، دستگیرم کنید.» همزمان با دستگیری مردجوان، کارآگاهان وارد ساختمان شدند. در راه‌پله‌ها جسد زن جوان را دیدند که قاتل می‌گفت همسرش است. در آپارتمان طبقه همکف که جنایت در آنجا رخ داده بود جسد زنی 65ساله پیدا شد.
قاتل می‌گفت که او مادرهمسرش بوده است. هردو جان باخته بودند و در چنین شرایطی گزارش این جنایت هولناک به قاضی دشتبان، بازپرس ویژه قتل Murder تهران مخابره و او به همراه اکیپی از کارآگاهان جنایی راهی محل حادثه شد. با دستور وی اجساد قربانیان که زن65ساله و دختر399ساله او بود و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بودند به پزشکی قانونی منتقل شد.
متهم 40ساله که کسی جز داماد خانواده نبود برای تحقیق به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد و در بازجویی‌ها به جنایت اقرار کرد. او گفت: جمعه‌شب همسرم به همراه خانواده‌اش به جشن عروسی یکی از بستگان خود رفت اما من نرفتم. در تمام این مدت با همسرم در تماس بودم و منتظر بازگشتش بودم اما همسرم به خانه نیامد.
وی ادامه داد: آن شب همسرم پس از پایان مراسم عروسی به خانه پدرش رفت و به من زنگ زد که آنجا می‌ماند. از این موضوع خیلی ناراحت شدم. من از مدتی قبل با خانواده همسرم دچار اختلاف شده بودم. احساس می‌کردم که همسرم هم تحت‌تأثیر آنهاست.
درحالی‌که به‌شدت عصبی بودم ساعت 7:30صبح شنبه به خانه پدرزنم رفتم. در آنجا با هم صبحانه خوردیم اما بعد درگیر شدیم. درواقع رفته بودم تا اختلافاتمان را حل کنیم اما درگیر شدیم. برای همین با پسر 5ساله‌ام آنجا را ترک کردیم و به خانه پدری‌ام رفتم. پسرم را آنجا گذاشتم و یک چاقو برداشتم و مجددا به خانه پدرزنم بازگشتم.
در آنجا همسرم، ‌مادرزنم و پدرزنم را با ضربات چاقو زدم و پس از آن منتظر مأموران نشستم تا برسند و دستگیرم کنند. در همین حال سرهنگ حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی نیز گفت: متهم با قرار بازداشت موقت برای انجام تحقیقات بیشتر دراختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.
محله در شوک
این جنایت هولناک روز گذشته مردم محله را شوکه کرد. هیچ یک از همسایه‌ها تا قبل از رسیدن پلیس تصور نمی‌کرد که جنایتی هولناک در خانه همسایه قدیمی‌شان رخ داده است. یکی از آنها لحظاتی پس از حادثه گفت:
وقتی پلیس رسید و در باز شد با دیدن راه‌پله‌ای که پر از خون بود وحشت زده شدم. خانواده قربانیان 30سالی می‌شد که در این محل زندگی می‌کردند و همسایه‌مان بودند. آنها در طبقه همکف ساختمان 3طبقه زندگی می‌کردند و خانواده بسیار خوبی بودند. 3دختر داشتند که همه آنها ازدواج کرده بودند و ما هیچ وقت از آنها بدی ندیده بودیم.
وی ادامه داد: روز حادثه صدای جیغ و فریاد از داخل خانه‌شان شنیدم. وقتی از خانه‌مان بیرون آمدم و خودم را مقابل در رساندم، دیدم در بسته است. به غیراز این خانواده در ساختمان یک پیرزن و یک خانواده دیگر هم زندگی می‌کردند. هرچه در زدم کسی باز نکرد، ناگهان چشمم به لکه‌های خون افتاد، ‌رد آن را دنبال کردم و وقتی به سرکوچه بن‌بست رسیدم دیدم، ‌پدرزن قاتل (همسایه قدیمی‌مان) روی زمین افتاده و مردم جمع شده‌اند. خون زیادی از شکمش و دستش می‌رفت. این صحنه را که دیدم به پلیس زنگ زدم. وقتی مأموران رسیدند قاتل در را باز کرد و خیلی راحت تسلیم شد.
فرار ناکام
داخل خانه قربانیان و روی دیوارها لکه‌های خون دیده می‌شود. رد آنها را دنبال کنی به اتاق خواب می‌رسی. از داخل اتاق خواب به حیاط خلوت راه دارد که در آنجا ردپای خونی دیده می‌شد. یکی از بستگان نزدیک مقتولان می‌گوید: اینها ردپای همسر قاتل است. گویا او پس از آنکه ضربه خورده به حیاط خلوت آمده تا در زیرزمین مخفی شود اما از بخت بدش در قفل بوده و او دوباره به خانه برگشته تا از در آپارتمان فرار کند اما در آنجا شوهرش او را گیر انداخته و دوباره به او ضرباتی زده است.
پس از آن هم وی خودش را به زیر راه پله رسانده اما در آنجا جان باخته است. مادر او اما به‌دلیل سن بالایش داخل خانه گرفتار شده و به قتل رسیده است.به گفته وی، قاتل مردی آرام بود اما می‌دانستیم با همسرش و خانواده همسرش اختلاف دارد. اما از این‌گونه اختلاف‌ها در همه خانواده‌ها وجود دارد و آنقدر جدی نبود که کسی حدس بزند به جنایت ختم می‌شود. درواقع همه ما شوکه شده‌ایم. خانواده مقتول خانواده‌ای آرام و محترم بودند.
او می‌گوید: پدر خانواده اما نخستین نفری بود که هدف ضربات چاقوی دامادش قرار گرفت و پس از آن از خانه فرار کرد تا کمک بیاورد. او هم‌اکنون در اتاق عمل است و امیدواریم خطری تهدیدش نکند. وی ادامه داد: قاتل 10سال پیش با دختر این خانواده ازدواج کرد. هر دو شاغل بودند و کسی باورش نمی‌شود چنین اتفاقی برای آنها رخ داده است.
جنایت خانوادگی مشابه در شیراز
جنایت داماد کینه‌جو در پایتخت در حالی رخ داد که صبح دیروز جنایتی مشابه نیز در شهر شیراز رخ داد. مأموران کلانتری 23گلدشت شیراز وقتی درجریان این حادثه هولناک قرار گرفتند در محل حاضر و با صحنه‌ای هولناک روبه‌رو شدند. 3عضو یک خانواده هدف ضربات چاقو قرار گرفته بودند که پدر خانواده زنده مانده بود اما همسر و دختر او جان باخته بودند.
در بررسی‌ها مشخص شد که جنایت از سوی داماد خانواده صورت گرفته است. او که از محل گریخته بود در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد. مرد جوان در بازجویی‌ها به جنایت اقرار کرد و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی دانست. او اقرار کرد که با ضربات چاقو به سمت همسر و خانواده او حمله کرده تا آنها را به قتل برساند اما پدرزنش زنده مانده و تحت درمان است. این متهم با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی شیراز قرار گرفته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

فیلم لحظه اعدام شیطان فرخشهر + فیلم و عکس

فوری / 15 کشته و زخمی در تیراندازی یک سرباز در پادگان کهریزک

فوری/قتل هولناک 2مرد با رگبار به ماشینی در چابهار + عکس لحظه قتل

سقوط مرگبار خواهر مجرد بازیگر معروف از برج در شهرک غرب

فوری / تیراندازی در منطقه کهریزک / یک سرباز هم خدمتی‌هایش را به گلوله بست

اعدام در ملاء عام مرد شیطان صفت در فرخشهر / او 2 پسر را شکار کرده بود

فیلم لحظه درگیری هولناک در میدان سبلان مشکین شهر /مردی با اصابت بیل به سرش ناک اوت شد+فیلم تکاندهنده

شاهد قتل عام بلوار فردوس تهران چه گفت؟ + فیلم و عکس

جسد رها شده یک زن با سر بریده در مشهد / کسی او را می شناسد؟

5 بار قصاص در ملاعام برای قاتل 7 زن و مرد در سلماس + عکس قاتل

اعتراف به ارتباط با زنی با سانتافه مشکی! + عکس

90 روز در تعقیب زن آدمکش در آمل+ عکس

بلایی شیطانی که سر فریبا زن آرایشگر در باغ دماوند آمد / 2 جوان محکوم شدند

خشم داماد ها در شیراز و تهران / در شنبه خونین چه گذشت؟ + عکس

محاکمه 2 پسر به خاطر آزار زن جوان در باغ سیب + عکس

سمیرا را هنگامی که زنم نبود به خانه می بردم / هنگام قلیان کشی با او بودم که زنم وارد خانه شد و ...

ماجرای هولناک پیدا شدن 4 جسد در ارتفاعات شهرستان شفت / 2 زن ناشناس هستند + عکس

محل جرم پس از قتل عام خانوادگی در بلوار تعاون تهران / همسایه ها چه گفتند؟ + عکس زن نگون بخت

کار اجباری و نظافتی در شهر تهران مجازات پسر آزارگر / دختر دانشجو شاکی او بود

کدخبر: 290626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟