رسیدگی به این پرونده از ظهر روز دوشنبه 12‌دی ماه سال قبل، همزمان با کشف جسد هشت‌عضو یک خانواده در روستای نصرآباد شهرستان ایرانشهر در سیستان و بلوچستان در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت. آن روز کارمند اداره بهداشت که برای تزریق واکسن هپاتیت به خانه مرد روستایی رفته بود، با این صحنه هولناک روبه‌رو شد و موضوع را به مأموران پلیس خبر داد. بررسی‌ها نشان داد مرد صاحبخانه همراه همسر و دو کودک خردسالش و خواهر و سه خواهرزاده‌ خردسالش با شلیک گلوله کشته شدند. مأموران در محل حادثه Incident 20 پوکه فشنگ کشف کردند که متعلق به اسلحه کلاشنیکف بود. 
مأموران در تحقیقات میدانی دریافتند صاحبخانه سال قبل به عنوان مظنون در پرونده قتل Murder مردی میانسال و دو پسرش در روستای دیگری مورد تحقیق قرار گرفته بود.
از آنجا که احتمال می‌رفت حادثه در جریان انتقام‌گیری شخصی رقم خورده‌باشد، بررسی‌ها در این باره ادامه پیدا کرد. مأموران دو مظنون را که پسر‌خاله بودند بازداشت کردند، اما معلوم شد که پسر عموی یکی از آنها که مردی 30 ساله است هشت‌عضو این خانواده را به قتل رسانده‌است. در حالی که بررسی‌ها نشان می‌داد قاتل The Murderer قصد فرار Escape به کشور پاکستان را دارد، مأموران با شناسایی مخفیگاهش وی را دستگیر کردند. متهم در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل هشت‌عضو یک خانواده گفت: مدتی قبل پدر و دو برادرم به طرز مرموزی با شلیک گلوله کشته شدند. بعد از طرح شکایت مأموران پلیس در این باره تحقیق کردند و چند نفر هم به عنوان مظنون بازداشت شدند، اما به دلیل نبودن شواهد کافی آزاد شدند. من به مردی که او را همراه خانواده‌اش به قتل رساندم، مشکوک بودم و احتمال می‌دادم که او مرتکب قتل شده است. شب حادثه وقتی به من خبر رسید خواهر و خواهرزاده‌هایش مهمان او هستند، تصمیم به انتقام خونین گرفتم و منتظر فرصت مناسب شدم. سحرگاه با اسلحه وارد خانه‌اش شدم و همه را به قتل رساندم و از محل فرار کردم. بعد هم با موتور راهی میرجاوه شدم تا به کشور پاکستان فرار کنم که دستگیر شدم.
حجت‎الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اعلام خبر حکم قصاص متهم در دادگاه کیفری‌یک این شهرستان به «میزان» گفت: با پیگیری‌هایی که به عمل آمد، رأی پرونده مبنی بر قصاص عامل قتل‌عام هشت‌نفر در ایرانشهر در دادگاه کیفری یک این شهرستان صادر شد. 
وی ادامه داد: با اعتراض وکلا پرونده به دیوان عالی کشور ارسال خواهد‌شد و ان‌شاءالله خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می‎گیرد و اجرای حکم منوط به تأیید آن در دیوان عالی کل کشور و اجازه اجرای حکم توسط معاون اول قوه قضائیه است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

دست‌هایم را قطع کنید تا دزدی نکنم! / حکمی که دزد خانه های کرج برای مجازاتش خواست+عکس

دستگیری پزشک شیطان صفت با یک زن در اتاق معاینه مطب+عکس

شوهرم گاوهایش را بیشتر از من دوست دارد! / دختر تهرانی با دیدن یک سگ ازدواج کرد و حالا ... + عکس

اقدام زشت عروس مست در جشن عروسی با داماد +عکس

کشف اجساد دو پسر 16 ساله گمشده در یک گودال +عکس

وحشت زنان هندی از«شبح آرایشگر»‎ / مهاجم فقط سر زنان را می تراشد! + عکس

اجرای قتل فجیع مادر و نوزاد 11 ماهه در مشهد/ می خواستم پول بیمه عمر را بگیرم + عکس

گیتی از من خواست تا کتل ملتوف درست کنم تا شبها ستادها انتخاباتی را آتش بزنیم ... + فیلم

ارتباط شیطانی فریال زن بوکسور مشهور با بوکسور دیگر لو رفت و ... + عکس

عکس جسد زورگیر جوانی که هنگام فرار به طرز وحشتناکی جان باخت + عکس

مرگ دلخراش کودک 8 ماهه در گرمای 43 درجه / مادر کودک به خاطر دزدی از مادر شوهرش در زندان بود

عروس تنها به آتلیه رفت تا عکس ها را بگیرد که ...

کدخبر: 290238 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟