قتل خونین زن جوان در اتو زنی شیطانی 4 پسر/پلیس تهران فاش کرد + عکس

ساعت 23:45  شامگاه ششم مرداد ماه امسال  از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 یک  درگیری منجر به جرح در منطقه اندرزگو – خیابان وطن پور به کلانتری 101 تجریش اعلام شد .

با حضور نزدیک ترین واحد گشت کلانتری در محل و در بررسی اظهارات شاهدان صحنه درگیری مشخص شد که سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو 206 سفید رنگ اقدام به ضرب و جرح خانمی 35ساله به هویت مشخص کرده و بلافاصله از محل متواری شدند .

روز بعد و از طریق تیم پزشکی بیمارستان به کلانتری 101 تجریش اعلام شد که با وجود تمامی اقدامات به عمل آمده ، مجروح صحنه ضرب و جرح به شدت جراحات وارده شده ناشی از اصابت جسم تیز جان باخته است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با حضور در صحنه جنایت Crime به تحقیق از شاهدان صحنه درگیری منجر به جنایت پرداختند ؛ شاهدان در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که سرنشینان یک دستگاه خودرو 206 سفید رنگ قصد سوار کردن مقتوله را داشتند که مقتول با آنها درگیر شده و در ادامه سرنشینان پژو 206 او را با ضربات متعدد چاقو ( بنا بر اظهار نظر تیم پزشکی ) مجروح و نهایتا از محل متواری شدند . یکی از شاهدان صحنه درگیری مقتول با سرنشینان پژو 206 در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " ساعت 23:30 شب جنایت متوجه صدای کمک خواستن زنی از داخل خیابان شدم ؛ زمانیکه از پنجره طبقه سوم به داخل خیابان نگاه کردم ، خانم جوانی را دیدم که با سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید سفیدرنگ درگیر شده بود ؛ بلافاصله به قصد کمک کردن به این زن از ساختمان بیرون آمدیم اما سرنشینان 206 از محل متواری شده بودند ؛ خانم جوان غرق در خون ، در کنار خیابان افتاده بود که بلافاصله موضوع را به پلیس و اورژانس اطلاع دادیم " .

با آغاز تحقیقات پلیسی ، کارآگاهان با بررسی اموال مقتوله اطمینان پیدا کردند که سرنشیkان پژو 206 به قصد سرقت Stealing با مقتوله درگیر نشدند .

در ادامه اقدامات پلیسی و با شناسایی دوربین های مداربسته محدوده ی درگیری ، کارآگاهان با بهره گیری از تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته موفق به شناسایی پژو 206 سفید رنگ متواری شده از صحنه جنایت شدند .

با شناسایی صاحب  خودرو پژو 206 در شهرستان ورامین به نام "غلامرضا . ت" ( متولد 1375 ) در حین تردد در محدوده جنوب شرق تهران ، روز نهم مردادماه دستگیر ، در همان تحقیقات اولیه اعتراف کرد که بهمراه سه تن از دوستانش بنام های مبین ، مهدی و مسعود قصد سوار کردن مقتوله به ماشین را داشتند که مقتوله در برابرشان مقاومت کرده و در ادامه وی را با ضربات متعدد چاقو از ناحیه ران پا و دست مجروح ، با توجه به حضور مردم و اهالی در محل به سرعت از محل متواری شدند .

با اعتراف صریح غلامرضا . ت ، مبین ، مهدی و مسعود نیز در سه عملیات جداگانه دستگیر ، به اداره دهم پلیس آگاهی تهران و اظهارات غلامرضا را تأیید کردند .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : تحقیقات پلیسی در این پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهمین پرونده صبح امروزجهت صدور قرار قانونی به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی اعزام و قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده برای آنها و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران  قرار گرفتند " .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

قتل در اندرزگو

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

دستگیری عامل آزار مرگبار پریا کوچولو در ساوه/این پرونده 3 متهم دارد + عکس

جلوگیری از خودسوزی مرد جوان با هوشیاری پلیس+عکس

زنی در مسیر میهمانی به قتل رسید و....

لحظه هولناک حمله خودرویی به مامور پلیس + فیلم

عجیب اما واقعی /این پسر باردار شده است! +عکس

ربودن ملیکا کوچولو از جلوی خانه شان در مشهد/ گمشدن سریالی کودکان ادامه دارد+ عکس

ثانیه های وحشت گروگان در چنگال گروگانگیر خیابانی/مرگ را جلوی چشمانم دیدم + فیلم

بلای شوم 4 پسر نوجوان بر سر پسر 12 ساله در مشهد

فیلم لحظه گریه های قاتلان بنیتا / ما چه کردیم!؟ + عکس

زنی به بهانه سفر مجردی با من به شمال مرا سر قرار کشاند و ... + عکس

دوست صمیمی ام با زنم ارتباط شیطانی داشت / وقتی فهمیدم خشکم زد و ...

4 شیطان صفت از سوی زن شوهردار برای آزار دختر نوجوان اجیر شدند + عکس

کدخبر: 289101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟