4 دزد با سرقت 119 خانه در تهران در انتظار حکم قطع دست + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از تابستان سال گذشته به دنبال افزایش سرقت Stealing های مشابه در شمال تهران در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. شباهت سرقتها به هم نشان می داد به احتمال زیاد سرقتها از سوی اعضای یک شبکه صورت گرفته باشد.

پلیس به تحقیق پرداخت و با بررسی لیست مجرمان سابقه دار سرکرده شبکه چهارنفره را بازداشت کرد. این مجرم سابقه دار به تشکیل یک شبکه دزدی theft با همکاری شش مرد مالخر اعتراف کرد. به این ترتیب سایر همدستان وی بازداشت شدند و در مجموع به 119 سرقت از خانه ها تهران اعتراف کردند.

دزدان سابقه دار دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge حسین اصغرزاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستادند. در ابتدای این جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و برای دزدان سابقه دار تقاضای قطع دست را مطرح کرد. سپس شاکیان یک به یک به تشریح ماجرا پرداختند. یکی از انها گفت: ساعت 7 عصر بود که من و همسرم به میهمان رفتیم ولی وقتی آخر شب به خانه برگشتیم متوجه شدیم در خانه با پیچ گوشتی باز شده و به خانه مان دستبرد زده شده و طلاهای همسرم به ارزش 200 میلیون تومان سرقت شده استو

شاکی دیگر گفت: ساکن طبقه اول یک آپارتمان هستم.وقتی از محل کارم به خانه برگشتم جای پای یک غریبه را در خانه ام دیدم. من خانه را بررسی کردم و متوجه شیشه شکسته بالکن شدم. دزدان در غیاب من به خانه ام آمده بودند و سرویس برلیانی را که 120 میلیون تمان ارزش داشت دزدیده بودند.

سایر شکات نیز شکایتشان را مطرح و برای دزدان اشد مجازات خواستند. سپس سرکرده گروه به دفاع پرداخت و گفت: قبول دارم با همکاری سه نفر از دوستانم دست به سرقت می زدیم اما من در 119 سرقت شرکت نداشتم. من فقط در 5سرقت شرکت کردم و پول به دست امده از سرقت را هم بین دوستانم تقسیم کردم.

متهمان دیگر نیز منکر شرکت در 119 سرقت شدند و گفتند در همه سرقتها دست نداشته اند. شش مالخر این پرونده نیز همگی ادعا کردند از دزدی بودن وسایل و طلاها مطلع نبوده اند.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

دستگیری عامل آزار مرگبار پریا کوچولو در ساوه/این پرونده 3 متهم دارد + عکس

جلوگیری از خودسوزی مرد جوان با هوشیاری پلیس+عکس

زنی در مسیر میهمانی به قتل رسید و....

لحظه هولناک حمله خودرویی به مامور پلیس + فیلم

عجیب اما واقعی /این پسر باردار شده است! +عکس

ربودن ملیکا کوچولو از جلوی خانه شان در مشهد/ گمشدن سریالی کودکان ادامه دارد+ عکس

ثانیه های وحشت گروگان در چنگال گروگانگیر خیابانی/مرگ را جلوی چشمانم دیدم + فیلم

بلای شوم 4 پسر نوجوان بر سر پسر 12 ساله در مشهد

فیلم لحظه گریه های قاتلان بنیتا / ما چه کردیم!؟ + عکس

زنی به بهانه سفر مجردی با من به شمال مرا سر قرار کشاند و ... + عکس

دوست صمیمی ام با زنم ارتباط شیطانی داشت / وقتی فهمیدم خشکم زد و ...

4 شیطان صفت از سوی زن شوهردار برای آزار دختر نوجوان اجیر شدند + عکس

کدخبر: 288879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟