4 مرد مرموز  شهرک گلستان  چه می کردند+ عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ رسول بهرامی ارشد، رئیس کلانتری 141 گلستان در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع دو سرقت Stealing نافرجام خانه، محدوده شهرک بصورت محسوس و غیر محسوس تحت رصد ماموران قرار گرفت. 
رئیس کلانتری 141 گلستان افزود: مالک یکی از خانه ها که مورد سرقت نافرجام خانه قرار گرفته بود به واحد مراجعه و اعلام داشت که در خانه در حال استراحت بود که متوجه شد سارقان قصد ورود به خانه وی را دارند که وقتی متوجه وی شدند اقدام به فرار Escape کردند. 
وی با اشاره به اینکه این شخص مشخصات ظاهری سارقان را در اختیار عوامل تجسس قرار داد، بیان کرد: ماموران هنگام گشت زنی به یک پژو 405 نقره ای رنگ که به صورت مشکوک کنار خیابان پارک شده بود مظنون و آن را تحت نظر گرفتند. 
بهرامی ارشد با اشاره به اینکه بعد از دقایقی سه نفر از داخل خودرو مربوطه پیاده شده و خانه مردم را دید می زدند، افزود: از آنجائی که مشخصات آن ها با مشخصاتی که شاکی اعلام کرده بود مطابقت داشت، عوامل طی هماهنگی با مرکز ابتدا به سمت خودرو رفتند که راننده خودرو درها را قفل و قصد فرار داشته که با اقدامات صورت گرفته راننده دستگیر و خودروی او متوقف شد. 
رئیس کلانتری 141 گلستان در ادامه با اشاره به دستگیری سه سارق دیگر، اظهار کرد: از داخل خودرو سارقان، آلات و ادوات سرقت از قبیل کلنگ، دیلم، دستکش، پیچ گوشتی های بزرگ کشف و زیر پلاک های سرقتی نیز پلاک اصلی خودرو که به نام یکی از سارقان بود وجود داشت. 
وی افزود: سارقان در بازجویی صراحت به سرقت اعتراف کردندکه در این خصوص پرونده ای تشکیل و جهت سیر مراحل بعدی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارسال شد. بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 287998 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟