به گزارش گروه حوادث رکنا، پاییز سال 95 دایی بازیگر Actor سرشناس با همدستی پدرش و دو مرد غریبه به خانه وی درغرب تهران رفتند و با تهدید اسلحه وی را سوار بنز الگانس ناجا کردند و به یک کمپ ترک اعتیاد بردند.آنها اما ساعتی بعد بازیگر سرشناس را رها کردند و چند روز بعد نقشه مشابهی را اجرا کردند تا این بار اقای بازیگر را با آمبولانس بربایند.

باشکایت بازیگر و کمدین مشهور آنها هفته گذشته در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهرات پای میز محاکمه ایستادند. در آن جلسه بازیگر مشهور گفت: چند سال قبل 85سکه طلایی را که از برنامه های مختلف دریافت کرده بودم به پدرم قرض دادم . قرار بود بعد از مدتی پدرم سکه ها را به من برگرداند. اما هر بار بهانه ای می آورد. ازدواج کرده و صاحب فرزند شده بودم و اوضاع کاری ام مثل قبل نبود. به همین خاطر چند بار از پدرم خواستم تا پولم را پس بدهد اما او تحت تاثیر حرف های داییم ام که از قبل با من اختلاف داشت قرار گرفت. آنها تصمیم داشتند تا از این طریق و تهدید من به آبروریزی کاری کنند تا از طلبم چشم پوشی کنم. من حالا از پدرم شکایت ندارم و از دایی ام و دو مرد غریبه که مرا ربودند شاکی هستم.

سپس پدر آقای بازیگر گفت: چون مدتی بود رفتارهای پسرم تغییر کرده و بد خلق شده بود گمان کردم معتاد Addicted شده است. به همین خاطر ماجرا را با برادرهمسرم در میان گذاشتم و او نقشه انتقال پسرم به کمپ ترک اعتیاد را کشید.

سپس دایی آقای بازیگر به دفاع پرداخت. وی گفت: من از یکی از دوستانم به نام احسان که مسئول یک کمپ ترک اعتیاد بود کمک گرفتم.من هیچ وقت قصد آدم ربایی و یا اخاذی از خواهرزاده مشهورم را نداشتم.

سومین متهم این پرونده که مامور قلابی ناجا بود گفت: قبلا در ستاد مبارزه با مواد مخدر Drugs کار می کردم و به کمپ های ترک اعتیاد رفت و آمد داشتم. وقتی دایی آقای بازیگر از من کمک خواست خودم وارد ماجرا شدم و برای انتقال او به کمپ اقدام کردم. اما آقای بازیگر را با تهدید اسلحه و با خودرو پلیس Police به کمپ انتقال ندادم. من اول گمان می کردم او معتاد است اما ساعتی بعد او را به خانه اش منتقل کردم.

پدر و دایی شاکی پرونده اما وی را دروغگو خواندند و گفتند او خودش لباس پلیس به تن کرده و اسلحه و شوکر همراه داشت و با بنز ناجا مقابل در خانه آمده بود.

راننده آمبولانس خصوصی نیز که در دومین مرحله از این ماجرا برای انتقال آقای بازیگر مقابل در خانه وی رفته بود گفت: من از نقشه آدم ربایی بی خبر بودم. یک مرد با من تماس گرفت و برای انتقال پسر بیمارش به یک کمپ آمبولانس خواست. وقتی من به خانه آنها رفتم با آقای بازیگر روبه رو شدم. او حاضر نبود همراهم به کمپ بیاید. به همین خاطر چندین ساعت با هم درگیر شدیم تا چند نفر از دوستانش سر رسیدند.

هیات قضایی دیروز با توجه به اعلام رضایت بازیگر مشهور نسبت به پدرش پدر وی را به 8 میلیون تومان جزای نقدی و مدیر کمپ و راننده آمبولاس را به یکسال زندان Prison محکوم کرد. دایی بازیگر مشهور نیز به 18ماه زندان محکوم شد. بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

فوری / خودکشی قاتل آتنا + عکس

بازیگر مشهور را با آمبولانس در تهران ربودند / دادگاه حکم داد و ...

زنم را با مرد غریبه این دیدم و چاره ای جز مرگ ندارم / مرد تاجر خود را دار زد + عکس

دختر نوجوان را پشت خط راه آهن بردند و ... / 2 پسر تحت تعقیب هستند+ عکس

وقتی ارتباط شیطانی زنم را فهمید آنقدر با شیلنگ مریم را زدم که مُرد + عکس

قتل در اولین دیدار عاشقانه با دختر 21 ساله + عکس

قتل زن جوان در اتاق خواب کشتی تفریحی کروز + عکس

محاکمه 2 پسر که دختری را به یک باغ در دماوند کشاندند/ فیلم ها دختر را رسوا کرد

ماجرای خنده دار بودن هیولا در زیر تخت خواب دختر + عکس

مرگ تلخ مهدی فولادی نخبه اقتصاد در علم کوه / امدادگران نیامدند! + عکس

جدال دختر 5 ساله با مرگ پس شکنجه شیطانی در ساوه / او را دعا کنید + عکس

هووی صیغه ای ارتباط شیطانی زن شوهردار با یک جوان را با نصب دوربین مخفی در تابلو بر ملا کرد و ...

دردسر برای فوتبالیست پس از گذاشتن سلفی با همسرش در اینستاگرام + عکس

کدخبر: 287949 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟