به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در پی یک گزارش چند سرقت Stealing سریالی از خانه های مسکونی در مناطقی از شهر مشهد طرح پیگیری این سرقت‌ها به طور ویژه در دستور کار پلیس Police قرار گرفت.
سرهنگ بوستانی، رئیس پلیس شهرستان مشهد گفت: پلیس با بررسی علمی این سرقت‌ها به سرنخ‌هایی دست یافت که منجر به چهره زنی و شناسایی دو تن از عاملان این سرقت ها شد.
رئیس پلیس شهرستان مشهد خاطرنشان کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری طبرسی شمالی در این عملیات ضربتی که با دستورات تخصصی حجت الاسلام حسینی، معاون دادستان مشهد هدایت می‌شد دو مخفیگاه متهمان در محدوده بلوار رسالت و فلسطین مشهد شناسایی و به طور پوششی تحت نظر قرار گرفت.
وی بیان کرد کرد: پس از تکمیل اطلاعات اولیه پرونده، زمانی که دو مرد جوان و دختر ۱۹ ساله در داخل مخفیگاه ها بودند مأموران انتظامی در قالب دو تیم و به طور همزمان و ضربتی وارد عمل شده و این افراد را دستگیر کردند.
بوستانی اظهار کرد: متهمان در اعترافات اولیه خود به سرقت از خانه های مسکونی در خیابان عدل، منطقه سیدی و طبرسی شمالی اعتراف و تاکنون پنج شاکی پرونده برای پیگیری شکایت خود به کلانتری مراجعه کرده اند.
رئیس پلیس شهرستان مشهد خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۳ دستگاه تلفن همراه، سه طوقه طوطی عروس هلندی و قناری و مقادیر زیادی لوازم خانگی سرقتی کشف و تحقیقات برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط متهمان و دستگیری سه عضو فراری این باند ادامه دارد.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید:

اعدام قاتل یک زن جوان که شبانه به خانه اش رفته بود

حکم بیرحمانه قصاص برای دختر 16 ساله / این دختر بی گناه را در وسط روستا به تخت بستند و ...

مرگ تلخ پسر 2 ساله همانند بنیتا+ عکس

جسد دختر 19 ساله از داخل یخچال پیدا شد / او آزار و شکنجه شده بود

داماد خشمگین نـوعروس تنکابنی را کشت + عکس

محکومیت یک مرد به خاطر ازدواج با 24 زن+عکس

وقتی ارتباط شیطانی زنم را با دوست صمیمی ام فهمیدم خشکم زد و ...

قاتل بنیتا: مرا اعدام کنید / قرار بود بچه را با آژانس به خانه اش بفرستیم ولی .. + عکس

تکرار ربودن بنیتا این‌ بار مقابل چشم پلیس + فیلم و تصاویر

فرار از مرگ در لحظه آخر و از زیر کامیون + فیلم

قتل رفیق بد قول + عکس

آزاده نامداری: من پناهنده کشور غریبه نمی شوم! + عکس

آنچه باید برای یافتن بنیتا انجام می‌شد که نشد!

کدخبر: 287853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟