به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، با وقوع چندین سرقت Stealing و زورگیری در برخی از مناطق آبادان و نارضایتی مردم آبادان، رئیس پلیس Police شهرستان آبادان، سرهنگ سید محسن تقی زاده دستگیری سارقان را در دستور کار پلیس گشت ویژه یگان امداد قرار داد.
دراین راستا مأموران این یگان با انجام گشت زنی های مداوم و بصورت نامحسوس در مناطق کور و جرم Crime خیز آبادان پرداختند که در شب گذشته مأموران گشت ویژه درحال گشت زنی در منطقه زمین شهری آبادان بودند که به دو موتورسوار که درحال پرسه زنی در این مناطق بودند مظنون شدند.
با زیر نظر گرفتن راکبان موتور و حرکات مشکوک از این افراد با فرمان ایست قصد متوقف کردن متهمان را داشتند که آن ها با دیدن پلیس از محل متواری میشدند، در تعقیب و گریز طولانی در نهایت مأموران در منطقه فیه آبادان موفق به متوقف کردن موتورسیکلت متهمان شدند که متهمان با در دست گرفتن قمه قصد درگیری با مأموران گشت ویژه یگان امداد را داشتند که مأموران با فنون دفاع شخصی موفق به خلع سلاح متهمان شدند و هر دو متهم را دستگیر کردند و به کلانتری 11ولیعصر انتقال دادند.
در بازجویی های صورت گرفته از متهمان مشخص شد موتورسیکلت متهمان سرقتی بوده و این افراد همان زورگیران تحت تعقیب هستند که با تهدید قمه تاکنون چندین سرقت انجام دادند و علت سرقت هایشان را مصرف مواد صنعتی شیشه اعلام کردند.
متهمان پس از تشکیل پرونده به اتهام سرقت موتور سیکلت درگیری با استفاده از سلاح سرد با مأموران و همچنین زورگیری در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند. علی رنجکشبهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 287764 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟