مادرم را کشتم چون قاتل پدرم بود/این پسر در تیمارستان بستری است

به گزارش گروه حوادث رکنا، این متهم قبلا گفته بود چون مادرم 10 سال قبل پدرم را کشته بود به بیماری روانی مبتلا شدم و دست به چنین کاری زدم.

رسیدگی به این پرونده از نیمه شب سی و یکم تیرماه سال 95 به دنبال قتل Murder فجیع یک زن 65ساله به نام شهره در حانه اش در محله مجیدیه تهران در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. همسایه ها که صدای فریاد های گوشخراش این زن را شنیده بودند با پلیس تماس گرفتند.

پلیس وقتی وارد خانه این زن شد با پسر 45ساله اش به نام شهرام روبه رو شد که در گوشه ای از اتاق نشسته بود. جنازه زن سالخورده که با ضربه های مرگبار سلاخی شده بود به پزشکی قانونی منتقل شد و شهرام تحت بازجویی قرار گرفت. وی به قتل مادرش اعتراف کرد و گفت: پدر و مادرم سالها بود که با هم اختلاف داشتند.تا اینکه من ازدواج کردم و سر زندگی ام رفتم. اما 10 سال پیش مادرم شبانه پدرم را کشت. این ماجرا تاثیر بدی در روحیه ام گذاشت و موجب شد به افسردگی مبتلا شودم.

وی ادامه داد: من و برادر کوچکم اعلام گذشت کردیم تا مادرمان از زندان Prison آزاد شود اما من حال و روز خوبی نداشتم. به همین خاطر چندین بار در بیمارستان روانی بستری شدم و همسرم از من جدا شد و پس از ترخیص از بیمارستان ناچار شدم با مادرم زندگی کنم.

وی در تشریح جزییات قتل مادرش گفت: آن شب خوابیده بودم که با بوی شدید گاز از خواب بیدار شدم. من مادرم را بیدار کردم اما او به من اعترض کرد. گمان کردم مادرم شیر گاز را باز گذاشته تا مرا هم بکشد. به همین خاطر با او درگیر شدم. مادرم فریاد می کشید تا خانه را ترک کنم که با گوشت کوب و قیچی به جانش افتادم.

به دنبال اعتراف های این متهم و بازسازی صحنه جرم Crime وی به زندان منتقل شده بود اما به خاطر وخامت حالش و نظر پزشکی قانونی در یک بیمارستان روانی بستری شد. در این بین برادر شهرام به دادسرا مراجعه و اعلام گذشت کرد. وی گفت: برادرم بیمار روانی است. به همین خاطر هیچ شکایتی از او ندارم.

با اعلام گذشت تنها ولی دم پرونده برای رسیدگی به جنبه عمومی جرم به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده که دیروز به ریاست قاضی Judge حسین اصغرزاده و با حضور یک مستشار تشکیل شد متهم پرونده در دادگاه حضور نداشت. وکیل مدافع وی به دفاع پرداخت و گفت: حال عمومی موکلم خوب نیست. او قبل از این ماجرا هم به افسردگی شدید مبتلا بوده و این ماجرا اوضاع روحی او را بدتر کرده است. او در بیمارستان روانی بستری است و اجازه خروج از آنجا را ندارد. به همین خاطر تقاضا دارم در مجازاتش تخفیف قائل شوید.

در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 286256 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟