محموله سنگین مواد مخدر در کرمان زمینگیر شد

سردار رضا بنی اسدی فر گفت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، پلیس Police شهرستان رودبارجنوب با همکاری اداره اطلاعات پنج شهرستان جنوبی، از فعالیت یک باند مسلح بین المللی تهیه و توزیع مواد مخدر Drugs که قصد انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به وسیله دو دستگاه وانت نیسان از مرز‌های شرقی به سمت مرکز کشور داشتند مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خودقرار دادند.

وی بیان داشت: بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار با همکاری دیگر یگان‌های انتظامی و واحد‌های عملیاتی اداره اطلاعات شهرستان با تحت کنترل قرار دادن محور‌های مواصلاتی، خودرو‌های مذکور را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطر نشان کرد: سرنشینان خودرو به محض مشاهده پلیس به دستور ایست آنان توجه نکرده و با گشودن آتش به روی مأموران قصد فرار Escape داشتند که با عکس العمل به موقع نیرو‌ها و آتش پرحجم و اشرافیت اطلاعاتی بر منطقه در نهایت خودرو‌ها متوقف، اما سرنشینان با استفاده از جنگلی بودن منطقه و تاریکی هوا با به جا گذاشتن خودرو‌های حامل مواد از صحنه متواری شدند.

وی بیان داشت: در بازرسی از خودرو‌ها یک تن و ۵۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، دو قبضه سلاح غیر مجاز به همراه مهمات کشف و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد که یکی ازخودروها، سابقه سرقت Stealing از شهرستان شیراز را دارد.

سردار بنی اسدی فر با تقدیر از تلاش بی وقفه ماموران جان برکف عرصه مبارزه با مواد مخدر گفت: امیدواریم با تلاش‌های مستمر پلیس و همکاری سایر ارگان‌ها و نهاد‌های ذیربط، با انجام اقدامات فرهنگی و اجتماعی شاهد کاهش تقاضا برای این مواد ویرانگر باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار اختصاصی حوادث رکنا را از دست ندهید: 

مشاوره مرد شیطان صفت به قربانیان پرونده های سیاه + عکس

اعتراف سرآشپز به قتل 2 زن در بندرعباس / مدیر زن رستوران را به خانه بردم و ... + عکس

اعتراف عجیب گولاخ تبهکارحرفه ای در دادگاه + عکس

قتل شبانه در تولیدی پوشاک زنانه در بازار تهران + عکس

"سارا سیاه" 2 مرد را پشت شمشادهای بزرگراه به جان هم انداخت + عکس

دختر 18 ساله پس از زایمان نوزادش را زنده به گورکرد + عکس

زنم در خانه بود ولی در را باز نمی کرد / وقتی پلیس وارد خانه شد مرد جوانی را در اتاق پیدا کرد و ...

قتل شبانه در تولیدی پوشاک زنانه در بازار تهران + عکس

۸ زن در دام سیاه مرد شیطان‌صفت + عکس

درخواست قصاص برای قاتل نجات یافته!

سایه پسر در پشت پرده دستبرد بزرگ به جیب پدر در تهران

 

کدخبر: 285930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟