تا عکس پسرم را نبینم، آرام نمی‌گیرم / پدر مرزبان اسیر ایرانی چه گفت؟ + عکس

آنها به مجروحان تیر خلاص زدند و هنگام فرار، یکی از سربازان زخمی ایران به نام سعید براتی، 24 ساله را با خود به آنسوی مرزهای وطن بردند.

مقامات وزارت خارجه کشورمان از همان ابتدا برای نجات سعید وارد مذاکره با طرف پاکستانی شدند تا این‌که عصر دوشنبه، علی کرد، نماینده خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی در خبری امیدوار‌کننده از زنده بودن سعید و آزادی Freedom او در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

ولی براتی، پدر سعید، در واکنش به خبر زنده بودن سعید به جام‌جم گفت: «دوشنبه در محل کارم بودم که یکی از دوستانم تلفن همراهش را آورد و خبر سلامتی پسرم را در تلگرام Telegram نشانم داد. من خوشحال شدم اما تا وقتی فیلم و عکسی از این روزهای او نبینم، دلم آرام نمی‌گیرد. مادر سعید هم شرایط مشابه من را دارد، تا خبر را دیدم به او زنگ زدم اما خوشحالی او نیز با نگرانی یکی شده است.»

پدر سعید با بیان این‌که همسرش به دلیل دوری سعید، شرایط روحی خوبی ندارد و به دلیل عود کردن بیماری پایش باید جراحی شود، افزود: «روزهای اول حادثه Incident خواب پسرم را دیدم. در یک اتاق افتاده بود. وقتی می‌خواستم به او دست بزنم، اجازه نداد چون زخمی بود. در خبر خواندم جای زخم‌های دو تیری که به پایش شلیک کرده بودند خوب شده و سلامت است. امیدوارم نشانه‌ای از این وضعیت او به ما بدهند.»

سعید، لیسانس حسابداری دارد و پس از پایان دوره آموزشی، 5 فروردین امسال، شهر آشخانه در خراسان‌شمالی را به مقصد هنگ مرزبانی میرجاوه در سیستان ‌و بلوچستان ترک کرد. پدر او از مسئولان خواست هرچه سریع‌تر وضعیت فرزندشان را مشخص کنند.

او گفت: «من به دفتر مقام معظم رهبری و آقای ظریف نامه نوشتم و درخواست پیگیری کردم. ظاهرا آنها هم سه‌بار با طرف پاکستانی مذاکره کرده‌اند. چند دفعه هم به مرزبانی میرجاوه رفتم و پیگیر شرایط سعید شدم. من و همسرم امیدوار به لطف خدا هستیم اما خواسته مان از مسئولان این است که حتی اگر سعید شهید هم شده، ما را خبر کنند.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

گزارش خبرنگار پرونده شهلا جاهد از روند پرونده آتنا / ماموریت خاص! + عکس

اشک های دادستان پرونده آتنا / هنوز تحقیقات محرمانه است + عکس

ارتباط شوم مرد شیطان صفت با جسد مومیایی در موزه + عکس

مهسان به زودی از زندان زنان آزاد می شود / او 3 سال پیش باعث کشته شدن دوست پسرش شده بود + عکس

دوئل خونین به خاطر منشی شرکت که مینا نام داشت

وقتی دوست همسرم شیما به من پیشنهاد شرم آور داد من تسلیم شدم و ...

قتل مرموز زن بیوه شهرستانی که در تهران خانه مجردی داشت!

اشک های دادستان پرونده آتنا / هنوز تحقیقات محرمانه است + عکس

مرد شکاک همسرش را از بالای پل به پایین پرت کرد + فیلم 

شوخی های بی شرمانه نوعرس داماد جوان را کلافه کرد و ...

راز جسد چاه قیطریه 13 ساله شد

ردی دوستش را به آتش کشید و کشت

حادثه هولناک درمترو

دستگیری سه مستند ساز شبکه های ماهواره ای در مشهد

کدخبر: 284432 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟