سرهنگ فرهاد حیدری رئیس کلانتری 151 یافت آباد با اشاره به دستگیری یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار محدوده غرب تهران، گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت Stealing خودرو، تیمی در کلانتری 151 تشکیل و رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار داد که در بررسی های صورت گرفته، رد پای یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار خودرو به دست آمد.

وی با بیان اینکه هویت این فرد مورد شناسایی قرار گرفت، تصریح کرد: مأموران اقدامات خود برای دستگیری این فرد را در دستور کار خود قرار دادند و با پایش‌های تخصصی صورت گرفته سرانجام متهم را در حال پرسه زنی در خیابان مشاهده و مورد تعقیب قرار دادند.

رئیس کلانتری 151 یافت آباد با بیان اینکه تعقیب این سارق به شکل نامحسوس انجام گرفت، گفت: این فرد ابتدا متوجه حضور مأموران نشد و قصد انجام سرقت را داشت که در این هنگام از حضور ماموران با خبر شده و قصد فرار Escape داشت.

حیدری با بیان اینکه متهم برای فرار از دست مأموران خود را در پشت ویترین یکی از مغازه‌ها مخفی کرده بود، گفت: مأموران این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند، همچنین در بازرسی از وی یک عدد پنجه بوکس، یک عدد اسپری اشک آور، دو عدد سوئیچ موتور سیکلت و یک عدد شاه کلید کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به بازجویی از متهم اظهارکرد: این فرد متهم در تحقیقات صورت گرفته به هفت فقره سرقت خودرو با همکاری همدستش اعتراف کرد که اقدامات مأموران برای دستگیری همدست این متهم نیز در دستور کار است.

به گفته رئیس کلانتری 151 یافت آباد متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم Crime روانه دادسرا شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 284324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟