به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ حسین یوسف آبادی، رئیس پلیس Police شهرستان نرماشیر در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان نرماشیر در ادامه رسیدگی به پرونده تیراندازی های ایذایی و اختلال در نظم عمومی، سرنخ هایی از تردد این دو شرور تحت تعقیب در این شهرستان به دست آوردند.
این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی مخفیگاه این دو شرور را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آن ها را در خانه ای در یکی از روستاهای این شهرستان محاصره کردند که متهمان با نشانه رفتن سلاح به سمت ماموران قصد فرار Escape داشتند اما با سرعت عمل پلیس سریعاً خلع سلاح و دستگیر شدند.
وی بیان کرد: در این عملیات تعدادی سلاح و مقداری مهمات جنگی کشف که به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.
یوسف آبادی تصریح کرد: این دو شرور مسلح سابقه دار به جرم Crime درگیری مسلحانه با پلیس و تیر اندازی های ایذایی، حمل و فروش سلاح جنگی در شرق استان، ایجاد رعب و وحشت و اختلال در نظم عمومی تحت تعقیب بودند.
رئیس پلیس نرماشیر در پایان با اشاره به تلاش مضاعف پلیس در تامین نظم و امنیت خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان اجازه نخواهد داد که قانون Law شکنان و هنجار گریزان خللی به امنیت پایدار در جامعه وارد کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 283228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟