سرنوشت مرموز پارسا کوچولو در حاشیه رودخانه/کسی می داند صاحب عکس کجاست؟/او را ربوده اند؟+عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، محسن، پدر پارسا در شرح ماجرا به خبرنگار ما گفت: من صاحب همسر و دو فرزند هستم. دختری 12 ساله و پسری هشت ساله که گم شدن او زندگی‌مان را دگرگون کرده است. عصر روز یک‌شنبه، یازدهم تیرماه همراه خانواده ام و خانواده خواهرم از سفر شمال به تهران باز می‌گشتیم. بعد از تونل وانا، حوالی امام‌زاده هاشم جایی به نام نقشه‌شاه در نزدیکی رودخانه برای استراحت توقف کردیم. در حال تدارک برای خوردن عصرانه بودیم که خواهرم سراغ پارسا را گرفت. او یک دقیقه قبل کمی دورتر از جایی که توقف کرده بودیم مشغول بازی بود. آن جا دو خودروی دیگر که به نظر می رسید مثل ما مسافرباشند توقف کرده بودند. رودخانه اولین جایی بود که به نظرم رسید. به سرعت خودم را به رودخانه رساندم و تا توان داشتم پارسا را صدا زدم. همگی در وحشت این که پارسا به رودخانه سقوط Fall کرده باشد شروع به جستجو کردیم اما اثری از پارسا نبود. همزمان با امدادگران هلال احمر و ماموران پاسگاه گزنک تماس گرفتیم که امدادگران خیلی زود خودشان را به محل رساندند.

photo_2017-07-15_16-21-31

غواص‌ها و امدادگران تلاش زیادی را برای یافتن پارسا تا پاسی از شب انجام دادند اما هیچ اثری از پسرم پیدا نکردند. صبح روز بعد همزمان با روشن شدن هوا امدادگران دوباره شروع به جستجو کردند. استخرهای پرورش ماهی، کارخانه‌های سنگ، روستاهای اطراف و هر جایی را در مسیر رودخانه به جستجو ادامه دادیم اما هیچ اثری از بچه‌ام پیدا نکردیم. پدر پارسا ادامه داد: بعد از این که ماموریت تیم امداد به پایان رسید راهی تهران شدم و عده زیادی از دوستانم را برای یافتن پارسا بسیج کردم اما تلاش‌های‌مان تاکنون بی نتیجه بوده است.
پدر پارسا گفت امدادگران به ما اطمینان داده اند که محسن به داخل رودخانه سقوط کرده اما من به دو خودرویی که کنار رودخانه توقف کرده بود مظنون هستم به خاطر همین عکس پارسا را هر جایی که امکانش بوده منتشر کرده ام. چند روز قبل صاحب یک ساندویچی در رباط کریم تماس گرفت و گفت که پارسا را همراه مردی مشتری دیده است. به سرعت خودم را رساندم و چند نفر دیگر حرف‌های ساندویچی را تایید کردند اما نتوانستم ردی از آن مرد پیدا کنم با این حال امیدوارم که بتوانم نشانی ای از پسرم پیدا کنم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 282683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟