نقشه کثیف نسرین و شوهر مادرش برای مرد طلافروش در غرب تهران + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، در مورخه 25/02/1396 فردی با مراجعه به کلانتری 133 شهرزیبا به مأمورین اعلام کرد که توسط یک خانم جوان و مردی حدودا 50 ساله مورد زورگیری و اخاذی قرار گرفته است .
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "زورگیری" و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه دوم پلیس Policeآگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

پایگاه دوم (3)
شاکی پرونده که فروشنده طلا در یک طلافروشی در منطقه شرق تهران است ، با حضور در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " چندی پیش با خانم جوانی به نام نسرین که پیش از آن چندین بار به بهانه ی خرید طلا به مغازه آمده بود ، آشنا شده و در ادامه با یکدیگر دوست شدیم تا اینکه پس از گذشت مدت کوتاهی نسرین مرا جهت آشنایی با خانواده اش به خانه شان دعوت کرد ؛ در مورخه 25/02/1396 بهمراه نسرین به سمت خانه ی آنها در بلوار فردوس غرب رفته و وارد یک خانه شدیم اما بر خلاف انتظار هیچ کس داخل خانه نبود . هنوز دقایقی از ورود ما به داخل خانه نگذشته بود که صدای در خانه به صدا در آمد و ناگهان مردی تنومند و حدودا 50 ساله وارد خانه شد . آنزمان بود که رفتار نسرین تغییر کرد و فهمیدم که قصد اخاذی از مرا دارند ؛ آنها با تهدید سلاح سرد اقدام به گرفتن مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان پول نقد همراهم کرده و در ادامه چندین فقره سفته نیز از من گرفتند ؛ در پایان از من فیلمبرداری کرده و تهدید کردند که اگر بر علیه آنها شکایتی نمایم ، آنها فیلم های مرا در فضای مجازی منتشر خواهند کرد " .
با توجه به اظهارات شاکی پرونده ، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با شناسایی خانه ی مورد نظر در بلوار فردوس غرب – خیابان سازمان برنامه جنوبی به این محل رفته و در تحقیقات اولیه اطلاع پیدا کردند که خانه متعلق به خانمی حدودا 65 است که در تحقیقات اولیه مدعی شده بود که به تنهایی زندگی می کند .

پایگاه دوم (1)
همزمان با حضور کارآگاهان در خانه ی مورد نظر ، کارآگاهان موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو پژو 405 دارای سابقه توقیف در سیستم جامع پلیس شدند که در ادامه ی تحقیقات و با شناسایی صاحب خودرو مشخص شد که خودرو متعلق به شخصی است که تحت عنوان سرقت Stealing خودرو اقدام به طرح شکایت کرده است .
مالک خودرو 405 به نشانی مورد نظر در منطقه فردوس غرب دعوت شد و در همان تحقیقات اولیه ضمن شناسایی خودرو 405 داخل پارکینگ مجتمع مسکونی عنوان داشت که سرقت خودرو توسط همسر سابقش به نام "نسرین . ی" ( متولد 1359 ) انجام شده و این مجتمع نیز در حقیقت محل سکونت مادر نسرین است .
در ادامه "نسرین . ی" توسط کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی دستگیر اما منکر اظهارات و ادعای شاکی مبنی بر طرح دوستی و نهایتا اخاذی و سرقت از وی شد ؛ در شرایطی که نسرین منکر هرگونه آشنایی خود با شاکی پرونده بود ، کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی بویژه بهره گیری از تصاویر دوربین های مداربسته موفق به شناسایی تصویر نسرین در داخل مغازه طلافروشی شاکی پرونده شدند .
در شرایطی که کذب بودن اظهارات "نسرین . ی" برای کارآگاهان پلیس آگاهی محرز شده بود ، وی به ناچار لب به اعتراف گشود و به طراحی زورگیری و اخاذی از شاکی با همدستی شوهر مادرش اعتراف کرد .
با شناسایی "جعفر . س" ( 50 ساله ) به عنوان همدست نسرین ، دستگیری او در دستور کار قرار گرفت و نهایتا در مورخه 01/04/1396 در اتوبان شهید ستاری و در حالیکه قصد فرار Escape از دست کارآگاهان را داشت ، طی یک تعقیب و گریز دستگیر ، پس از انتقال به پایگاه دوم آگاهی و مواجه حضوری با شاکی پرونده مورد شناسایی قرار گرفت .
سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اشاره به اعتراف صریح دومین متهم پرونده به مشارکت در اخاذی و زورگیری شاکی پرونده عنوان داشت : " با توجه به اعتراف صریح متهمین ، قرار قانونی از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و تحقیقات تکمیلی از متهمین در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت " . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار مرتبط با قتل آتنا اصلانی را بخوانید:

اولین گفت وگو با پدر آتنا اصلانی / صبح روز حادثه پدر آتنا با شیطان پارس آباد چه برخوردی داشت؟ +تصاویر

اولین فیلم از اقدام شرم آور قاتل آتنا اصلانی در کنار مغازه میوه فروشی

ناگفته های قتل آتناکوچولو از زبان عمویش/ باور می کنید قاتل می گفت آتنا را مثل دختر خودش دوست دارد و...+عکس های آتنا

از اسماعیل رنگرز تا شیطان پارس آباد / یک قتل و سوزاندن جسد دیگر هم در پرونده قاتل آتنا اصلانی مطرح شد +عکس

فیلم جستجوی سر جسد یک زن توسط پلیس / اسماعیل رنگرز قاتل آتنا اصلانی به قتل او نیز اعتراف کرده بود+عکس

اخبار زیر را ازدست ندهید:

قاتل ژیلا دیوانه نبود/ او یک شب با جسد زندگی کرد تا...+عکس

صاحب این کفش را می‌شناسید؟/این کفش داستان شومی دارد!+عکس

تصادف زنجیره‌ای محور درگز به قوچان با 18 مجروح +عکس

پیرزن 101 ساله با موتور تک چرخ می زند! +تصاویر دیدنی

دسیسه شوم خانم دکتر برای قاتلان اعدامی/من روانشناس هستم و...+عکس

3 پسر شوم همدست شدند تا دختری را بیچاره کنند/این دختر خودکشی کرد و مادرش...

داستان سیاه پسر بچه ای که می خواست از روی پل عابر خودکشی کند

پیامک های عاشقانه برای پدر حکم مرگ او به دست همسر و بچه هایش را داشت/ زیر سر این مرد بلند شده بود

تریلی مچاله دیده اید؟/راننده تریلی با سرعت راند و کشته شد + عکس

این 5 مرد خطرناک را می شناسید؟/این مردان با قلدری اقدامات شوم خود را انجام می دادند + عکس بدون پوشش

نزاع خیابانی که شما را حیرت زده می‌کند + فیلم

پیوند شست پا به شست دست! +عکس

زنی 3 نوزادش را به قتل رساند و 10 سال در فریزر منزلش نگه داری کرد

 

کدخبر: 282483 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟