هلاکت یک سوداگرمرگ در سیستان و بلوچستان /  کشف یک تن و ۹۳۳ کیلوگرم مواد مخدر

سردار" حسین رحیمی"در بیان جزئیات دقیق این خبر گفت: یگان های اطلاعاتی پلیس Police در تعاقب اقدامات تخصصی و در پایش شبانه روزی قاچاقچیان مسلح، یک باند بزرگ را که با استفاده از خودروهای تیزرو و کوهستانی، قصد انتقال مواد مخدر از نقاط مرزی به استان و جابجایی این مواد به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از هفته ها اقدامات تخصصی، یگان های اطلاعاتی و عملیاتی شهرستان های "ایرانشهر "، "مهرستان، "سیب و سوران و" چابهار" این قاچاقچیان را شناسایی کرده که سوداگران مرگ به محض مشاهده تکاوران پلیس، با آنها درگیر شدند که دراین درگیری ضمن هلاکت یک قاچاقچی مسلح، چهار قاچاقچی شرور دیگر دستگیر، سه دستگاه خودرو توقیف و یک تن و 513 کیلو تریاک و 119 کیلو حشیش به همراه دو قبضه سلاح و 12 تیغه خشاب کشف شد .

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان داشت : ماموران انتظامی شهرستان "زاهدان" با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات غافلگیرانه یک قاچاقچی را که با استفاده از خودرو در حال جابجایی مواد مخدر بود شناسایی کرده و ضمن دستگیری وی ، 280 کیلو حشیش و 21 کیلو هروئین را کشف کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 282410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟