بحران وحشتناک در زندان زنان / زندانبان با زنان چه کرد؟ + عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، بزرگترین زندان Prison زنان آمریکا حالا چند روز است که دچار بحران آب شده، مقامات دولتی با تایید این موضوع، طوفان‌های اخیر در آمریکا را باعث این اتفاق می‌دانند، طوفان تعداد زیادی از پمپ‌های آب مجموعه را از بین برده، حتی گفته می‌شود تهویه برخی از قسمت‌ها هم دچار مشکل شده و از کار افتاده است، کارکنان تاسیسات با کمک آتش نشانی و پیمانکاران به سرعت مشغول بازسازی آنها هستند.
به گفته مسئولان حتی پس از برطرف کردن مشکل هم، زندانیان تشنه، باید چند روز منتظر بمانند تا آزمایشات ضروری، برای تایید سلامت آب خروجی از لوله‌ها انجام بگیرد، حالا بیش از2000 هزار زندانی Prisoner این مجموعه که سنی بین 14 تا 27 سال دارند، مجبورند ساعت های زیادی را بدون آب سپری کنند، در بین زندانیان، زنان باردار نیز هستند که تحمل شرایط پیش آمده برای آنها بسیار دشوار است.
زندانین از دوستان و آشنایان خود می‌خواهند تا در هنگام ملاقات برایشان بطری‌های آب آشامیدنی بیاورند! در هنگام استفاده از سرویس بهداشتی نیز نه تنها آبی سالم وجود ندارد، بلکه آب موجود هم به قدری کم و با فاصله زمانی زیاد در اختیار زندانیان قرار می گیرد که تاثیری در اندک بهبود شرایط ندارد.
یکی از کارمندان مجموعه که از ترس اخراج از گفتن نامش خودداری کرده می‌گوید: زندانیان در شرایط غیر انسانی زندگی می کنند، حتی برخی از کارمندان تحمل شرایط را نداشته اند و رفته‌اند.
گفتنی است؛ پیش از این نیز اخبار تکان‌دهنده‌ای از تعرضات جنسی بالای هر روزه زنان توسط زندانبان، در رسانه‌ها پیچید. بزرگترین زندان آمریکا به نام زندان لاول در ایالت اوکالا واقع در شمال فلوریدا به سال 1956 ساخته شده، زندانی با بیش از 2 هزار زندانی زن. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 281964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟