به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، محمود کریمی، مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: نعمه هادی عبدالحسین از اتباع کشور عراق شب 27بیست و هفتم فروردین گذشته از هتل محل اقامت خود در مشهد خارج شده و دیگر بازنگشته بود. 
وی ادامه داد: در پی این رخداد، صبح روز بعد جسد فردی مجهول الهویه در دوراهی طرقبه - شاندیز پیدا و پس از تطبیق مشخصات و بررسی دی.ان.ای مشخص شد جسد متعلق به همین تبعه عراق است. 
مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: طی بررسی پلیس Police مشخص شد فرد مفقودی با شخصی که وی نیز اصالتا عراقی است در ارتباط و همین شخص دوست و مترجم نعمه هادی بوده است. 
وی افزود: این مرد به مقر پلیس احضار و پس از بدست آوردن دلایل کافی علیه نامبرده، با هماهنگی قضایی بازداشت و تحت نظر قرار گرفت. وی تاکنون به قتل Murderنعمه هادی اعتراف نکرده اما شواهد و دلایل موجود مبنی بر دخالت وی در این قتل است لذا بررسی دقیق موضوع و بازجویی ادامه دارد. 
کریمی در توضیح این دلایل گفت: ظهر روزی که نعمه هادی مفقود شد مبلغ 75 میلیون تومان از حساب مقتول خارج گردیده و به حساب همین دوست وی واریز می شود. با توجه به قرائن، سرنخهای بدست آمده و تماس تلفنی مظنون با مقتول در روز حادثه Incident مشخص شد این مرد به شدت به دلیل خرید باغ مقروض بوده و یکی از چکهایش به مبلغ 27 میلیون تومان نیز برگشت خورده بود اما در همان روز حادثه همه بدهیهای خود را حل و فصل می کند. 
وی افزود: دلایل فنی و نیز پیگیری تلفن همراه فرد مظنون نیز حاکی از حضور وی در شب حادثه در باغ ویلایش در سه راهی فردوسی است. در حالی که وی مدعی است در شب حادثه در منزل خود حضور داشته ضمن آنکه وجود مواد اشتعالزا و چوب در باغ و برخی شواهد دیگر هم بر نقش وی در این حادثه حکایت دارد. 
مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی گفت: با این حال تحقیقات برای روشن شدن ابعاد جنایت Crime و شناسایی همدستان احتمالی متهم ادامه دارد. وی فعلا روانه زندان Prison مشهد شده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 281419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟