نجات معجزه‌آسای پسربچه مجروح موصلی پس از 20 روز مخفی شدن در زیرزمین!+ عکس

با آزاد شدن موصل از دست تروریست‌های داعش، نیروهای ارتش عراق در گوشه و کنار این شهر به جستجوی خانه به خانه پرداختند و در یکی از منازل با صحنه تاثربرانگیزی مواجه شدند.

خبرنگاران حاضر در کنار نیروهای ارتش عراق فیلمی از یک پسربچه مجروح عراقی ضبط کرده‌اند که از شدت گرسنگی بسیار ضعیف شده بود. این پسربچه که هنوز کسی نام وی را نمی‌داند، مجبور شد 20 روز را در زیرزمین یک خانه پنهان شود. او به دلیل جراحات فراوان، توان خروج از شهر و فرار Escape کردن از دست داعش ISIS را نداشت.

معاینات اولیه نشان داد جراحت این کودک عراقی کهنه شده و مربوط به 20 روز پیش است. وی به دلیل در دسترس نبودن غذا بسیار لاغر شده بطوریکه استخوان‌های وی از زیر پوست نمایان شده است.

گفته می‌شود، تروریست‌های داعش در سه سال گذشته کنترل شهر موصل را در اختیار داشتند و ساکنان آن را به گروگان hostage گرفته بودند. اگر هریک از ساکنان برای فرار و خروج از شهر تلاش می‌کرد با مجازات مرگ مواجه می‌شد. سرانجام این شهر با عملیات گسترده ارتش عراق از دست تروریست‌ها آزاد شد و در حال حاضر روند امدادرسانی به ساکنان گرفتار شده آن آغاز شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280797 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟