قصاص برای زن ایرانی در شلیک مرگ به شوهر عراقی+ عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سارا 24 ساله، شوهر عراقی 38 ساله‌اش را 9 اردیبهشت امسال با شلیک سه گلوله در خیابان دروس تهران به قتل Murderرساند و ساعاتی بعد بازداشت شد.
او در جریان تحقیقات پلیسی گفته بود بدون اجازه پدرم مخفیانه با مقتول ازدواج کردم و دو فرزند دارم. روز جنایت Crime با شوهرم ملاقات داشتم که دعوایمان شد و از ترس این‌که او به جانم سوءقصد کند، وی را کشتم. متهم به قتل همچنان مدعی بود شوهر عراقی‌اش روز حادثه Incident وی را تحقیر کرده و همین باعث شده از او کینه به دل بگیرد و با شلیک سه گلوله جانش را بگیرد، اما بعد از ارتکاب جنایت پشیمان شده است. او بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان Prison شد. این در حالی بود که دیروز برادر شوهر این زن با حضور در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از عروس خانواده به اتهام قتل برادرش شکایت کرده و به قاضی Judgeجنایی گفت: هنوز هم نمی‌دانم چرا این زن برادرم را به قتل رساند. آنها دو فرزند خردسال داشتند. من و خانواده‌ام در سلیمانیه عراق زندگی می‌کنیم. زمانی که خبر مرگ برادرم را شنیدیم، شوکه شدیم.
وی افزود: من به نیابت از فرزندان برادرم از همسر اولش و دیگر اعضای خانواده‌مان برای عروس خانواده قصاص می‌خواهیم. حتی شکایتمان و این را که وراث برادرم چه کسانی هستند، در برگه‌ای ثبت و به سفارتخانه و وزارت خارجه اعلام کرده و بعد برای رسیدگی به پرونده‌مان به دادسرا آمدیم.
شاکی پرونده ادامه داد: گمان می‌کنیم او باید همدستی داشته باشد. می‌خواهیم با او در زندان ملاقاتی داشته باشیم و با او حرف بزنیم که اگر همدستی دارد به ما بگوید. عروسمان حتی پیش از رفتن به ایران و قتل برادرم 8000 دلار از صاحبخانه‌شان پول گرفته بود. حالا ما باید این پول را به صاحبخانه‌اش بدهیم. می‌خواهیم بدانیم او چرا این پول را گرفته بود. همچنین باید او انگیزه واقعی‌اش را از قتل برادرم به ما بگوید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280303 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟