پریدن دزد فراری داخل رودخانه بلوار ابوذر+عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ محمد مالمیر رییس کلاانتری 121 سلیمانیه گفت: ماموران کلانتری در حال گشت زنی در خیابان دهم فروردین به یک دستگاه موتور سیکلت پالس ان اس 200 سی سی با پلاک مخدوش که پلاک آن را به وسیله کش بسته بودند، مشکوک شده که حین بررسی موضوع مشخص شد همدست مرد موتور سوار در حال بررسی خودروهای پارک شده است که به محض مشاهده ماموران، با موتور سیکلت اقدام بهفرار Escape کردند. 
وی افزود: پس از دقایقی تعقیب و گریز، متهمان با رها کردن موتور سیکلت خود در حاشیه اتوبان به سمت رودخانه یا کانال بسیج فرار کردند که یکی از آنها متواری و فرد دیگر خود را از ارتفاع به رودخانه انداخت و از ناحیه سر و پا و قفسه سینه دچار آسیب دیدگی شد. 
رئیس کلانتری 121 سلیمانیه عنوان داشت: در بازرسی صورت گرفته از کیفی که متهم به همراه داشت الماس شیشه خورد کن که جهت سرقت Stealingمحتویات و لوازم داخل خودرو استفاده می شود، یک شوکر قوی ، یک باتوم فلزی تاشو،  یک عدد اچار آلن یک طرف تیز که جهت تخریب قفل صندوق خودرو ، چند عدد موبایل، چند عدد باطری موبایل ، پیچ گوشتی های مخصوص سرقت ، چند اچار الن و یک دسته چک بانک صادرات از آن کشف شد. 
سرهنگ مالمیرعنوان داشت: متهم مصدوم توسط عوامل اورژانس به بیمارستان امام حسین ع انتقال داده شد و تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده در حال پیگیری می باشد.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280254 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟